שירותי הדפסת סובלימציה וחיתוך בלייזר

שירותי הדפסת סובלימציה וחיתוך בלייזר

סובלימציה הינה למעשה הדפסה על עצמים כמו כוסות, ספלים וכל סוגי החומרים כגון עץ, מתכת ואפילו טקסטיל ובד. למעשה החריטה באמצעות לייזר הינה הדפסת סובלימציה לכל דבר. ניתן לעשות זאת על סינרים, כריות מעוצבות, חולצות כפיות וכל חומר גלם רצוי.

הדפסת סובלימציה משמע עבודה על כל חומר גלם, כל מה שאתם צריכים זה רק לבחור. זה קורה על משטחים הנחשבים חומר גלם חדש, אבל ניתן לשלבם גם במוצרים קיימים. סובלימציה למעשה מאפשרת גרפיקה מורכבת שהופכת פשוטה על כל החומרים והן עבודה על טקסטורות וחומרים קשים כמו עץ לסוגיו. כך גם ניתן לבצע את העבודה על חומרי סיליקון ואף מתכות קשות.

סובלימציה נחשבת לשיטת ההדפסה הטובה ביותר. סובלימציה מעניקה גוון ועומק נכונים להדפסה תלויה בעיקר בהרכב החומר הנבחר. למעשה, אפשרות זו נותנת לכם לעצב מוצרים ממותגים ללא הגבלה, לא תצטרכו להתעכב על צביעה לא איכותית או בלט כלשהוא במוצר, דברים שגורמים בסוף דבר לשינוי טקסטורה של חומר הגלם.

הדפסת סובלימציה על מוצרי עץ

הדפסת סובלימציה על עץ מניבה תוצאות מדהימות ביותר. למעשה אין הגבלה וניתן לבצע את העבודה על כל סוג עץ ללא הגבלה. טיפ הרגע? ככל שהעץ יהיה מורכב מחומרים קשיחים כך תהליך של סובלימציה ייקח יותר זמן ויהפוך יותר מורכב. מכאן, חשוב מאוד לקחת את תכונות העץ בחשבון, לרבות סיבים, רמת שמנים ושוב, רמת הקשיחות שעליה כבר דיברנו. זה קריטי ביותר כי רק כך הליך של סובלימציה יבליט נכון את העבודה על חומר הגלם.

האם אפשר לבצע סובלימציה על פלסטיק וחומרי גלם נוספים?

בסובלימציה אין שום הגבלה כאשר בוחרים להדפיס גם על פלסטיק או חומי גלם נוספים. לרוב, עבודה זו ייעודית לשלטים או אפילו סמלים העשויים מלוחות של פלסטיק או לוחות דמוי זכוכית. ניתן לבצע עבודה זו במגוון של צבעים ואף להשיג רמת דיוק גבוהה ביותר וכן עמידות על חומר הגלם הנבחר. ההדפסה נעשית על ידי מדפסת סובלימציה מיוחדת.

אפשרות נוספת למיתוג יפה ואיכותי היא באמצעות חיתוך/חריטה בלייזר. כאן הפעולה מבוצעת באמצעות קרני לייזר על חומר הגלם הנבחר. קובץ שמגיע מראש ומגדיר את הרעיון עובר במהרה ובצורה מדויקת לאזור הנדרש והעבודה מתחילה. באמצעות שליטה על המכונה של הלייזר, מחליטים את גובה המהירות והעוצמה תוך כדי התייחסות לקווים עצמם. בסופו של דבר, רמת הגימור הופכת מדויקת וזאת בזכות לקיחה בחשבון של קווים, שטחים, גודל שטח וכן סוג החומר.

 צילום: stock.adobe.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*