שירותי גרר על ידי מומחה בתחום

שירותי גרר על ידי מומחה בתחום

שירותי גרר הם מסוג השירותים שמצילים אותנו ברגעים שאנחנו פשוט לא יודעים מה לעשות. אם נתקעתם באמצע הדרך מכל סיבה שהיא עם הרכב שלכם ואתם פשוט מרגישים אבודים, כנראה שאתם צריכים שירותי גרר.  מאמר זה מציג אפשרויות שונות של שירותי גרר על ידי מומחה שמספק שירותי גרירה אחראים, תוך שמירה על הבטיחות סביב אזור הגרירה.

מה היתרונות של שירותי גרר?

שירותי גרר פשוט נותנים לנו שקט נפשי ותוך זמן קצר יחסית מרגע התקלה, יגיע גורר לחלץ את הרכב לאן שתגידו לגורר, שזה כמובן לרוב המוסך. אז היתרון של זה הוא שאפשר לחסוך הרבה זמן, הרבה בלאגן וגם מבחינה בטיחותית זו האופציה הטובה והיעילה ביותר.

אחריות לגרירה

איש מקצוע שמציע שירותי גרר וחילוץ נקרא לכל סוגי אירועי הכבישים הנפוצים, שכוללים:

  • תקלות ברכבים מכל סוג שהוא בין אם זו תקלה פשוטה ובין אם תקלה מורכב.
  • תאונה עם כלי רכב אחרים, חפצים קבועים, או הולכי רגל.
  • התרסקות רכב.
  • העברת עומס.

בהתאם לסוג האירוע ומזמין השירות, ברגע שאיש מקצוע שמספק שירותי גרר מגיע למקום, הוא מבצע את המשימות הנדרשות ביעילות ובמקצועיות

בטיחות האתר

יש להזהיר את התנועה המתקרבת מהאירוע. יש לפרוס אורות מהבהבים, שלטים, מחסומים, קונוסים וסימנים לפי הצורך על מנת למנוע מעורבות של כלי רכב נוספים, או תקריות נוספות. יש לקחת בחשבון את מרחק הראייה ולהתייחס אליו כמו גם לאזור הכולל כדי למנוע מעורבות של כלי רכב נוספים.

שירותי גרר כוללים הגנה על נהגים ועל כל אחד אחר מפני פגיעה. יש לקחת בחשבון פגיעה או מוות כתוצאה מאש, פיצוץ, כשל בציוד או תקלה על ידי קביעת מרחקים בטוחים עבור הסובבים. על המפעילים במקום, ובמקרים מסוימים בהתאם לדרישה על פי החוק, ללבוש בגדים עם נראות גבוהה כפי שנקבעו על ידי התקנות.

נזקי רכוש במקום כוללים אך אינם מוגבלים לפסולת נוזלים בכביש, זיהום קרקע מפסולת נוזלים, נזקים למדשאות, עצים או שיחים, וכל הנזקים האלה צריכים להיות מזוהים ומתוקנים.

הסרת כלי רכב מזירת האירוע

שירות גרר כולל הסרת הרכבים ומיקומם בטעינה כדי להוביל אותם הרחק ממקום האירוע. ברוב המקרים, פעולה זו דורשת שימוש במכשירים מתאימים. משאית הגרירה וכל החומרה הדרושה חייבים להיות בגודל תקין ובמצב טוב.

יש לצפות ולתכנן את מהלך הגרירה למניעת נזקים נוספים. יש לפעול על פי נהלי יצרני הרכב לאבטחה ולגרירה על מנת להבטיח תחבורה נטולת נזקים. עם כלים והכשרה מתאימים, שירות גרר מבצע את גרירת הרכב מבלי להוסיף לנזקים.

שירות גרר כולל גרירת מכוניות, אוטובוסים או רכבים גדולים, ולאיש מקצוע מומחה בתחום צריך להיות ניסיון ארוך שנים במתן שירותי גרירה בטוחים ויעילים. חשוב לבחור גורר עם המלצות כמובן.

למידע נוסף ביקרו באתר: https://umiservice.co.il

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*