שירותים ניידים בטבע

שירותים ניידים בטבע

בשנים האחרונות אירועים בטבע נעשה דבר שכיח ומוצלח, לאחר שהתפרצה מגיפת הקורונה והוטלו הגבלות שונות על מספר אנשים במקומות סגורים, כמות האירועים בטבע עלו בצורה תלולה. כדי להפיק אירוע בטבע צריך לחשוב על כל הפרטים, חשמל, מים, אוכל, מקומות ישיבה, עיצוב שמתחבר לאיזור החתונה. מיקום לבמה ועוד פרטים רבים מספור, אחד הדברים שאסור לשכוח  – הוא מה לגבי השירותים הניידים.

איזה סוגי שירותים ניידים יש?

הסוג היותר מוכר הינו השירותים הכימיים. מרובע פלסטיק בגודל מטר מרובע, על גובה שתי מטר, כשבתוכו חור בצורת האות U, ובתחתיתו נוזל כימי. על פי רוב מדובר על נוזל שאינו מומלץ בריאותית.

הסוג השני של השירותים הניידים, הינם שירותים ניידים הנמצאים על גבי קרוואן נייד. השירותים נראים מבפנים כשירותים רגילים לכל דבר, ממש כמו בבית או במלון. צורת הפינוי של הפסולת היא ב'שאיבה' כמו בשירותי המטוס. והעיצוב של שירותים אלו מפואר ויוקרתי.

יש אפשרות לשירותים ניידים מונגשים לבעלי מוגבלויות (שירותים לנכים), אם אתם יודעים שמגיעים לאירוע שלכם אנשים בעלי מוגבלויות. מספיק יהיה להם מאתגר באירוע בטבע שהרצפה לא ישרה לחלוטין, לפחות תתנו להם את האפשרות להתפנות בצורה נעימה ורגועה.

מקובל בתחום לחשב את מספר התאים הנצרכים לאירוע כ1 ל100. תא אחד על כל 100 מוזמנים. במקרים מיוחדים של אירוע רווי אלכוהול, או שצפוי בו ביקוש גדול לשירותים, מומלץ להשכיר עוד כמה תאים על מנת שלא יהיה 'תורות לשירותים' שההמתנה בהם איננה חוויה מרנינה.

אירוע בטבע דורש הפקת על עם חשיבה על פרטים רבים, אך בסופו של דבר המטרה שלכם היא ליהנות. השכרת שירותים ניידים לאירוע שלכם, יכולה לתת לכם רוגע נפשי, לכל הפחות בכל מה שקשור לתחום זה של הנוחיות.

כמה זה עולה?

בניגוד לשירותים הכימיים שבהם יש רק דגם אחד על פי רוב. הרי שלשירותים ניידים יש כמה דגמים ואפשרויות, בדומה לשירותים במלון או באולם אירועים, שיש אפשרות לעצב אותם בדרכים רבות, ולתמחר בהתאם, כך הוא בשירותים ניידים אלו.

כחלק מההשכרה של הציוד מומלץ גם להשכיר שירות של אנשי תחזוקה, שידאגו לשמור על ניקיון השירותים לכל אורך האירוע. ולטפל באופן מיידי בכל תקלה שעלולה לצוץ באופן בלתי צפוי. למותר לציין שתקלה בתחום הביוב עלולה להבאיש את ריחו של כל האירוע, ולכן יש צורך בתחזוקה טובה וזמינה למשך כל האירוע.

לסיכום

אירוע בטבע הוא הנאה ותענוג נפלא, תחושת השחרור, והשמחה יכולה להרקיע שחקים לא פחות אשר באולם נוצץ. אולם בשביל כך צריך לעבוד ולחשוב על כל הפרטים, אחד הפרטים העיקריים הינו הנוחיות באירוע. כיום א מסובך להשכיר שירותים ניידים לאירוע בטבע, פשוט מתקשרים איתנו, יוצרים קשר, ואנחנו כבר נגיע למקום הנכון בזמן הנכון, נציב את התאים המהודרים, ונדאג לכל מה שצריך בתחום, על מנת שאתם תוכלו פשוט ליהנות באירוע שלכם בראש שקט.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*