שירותים משפטיים מידי עורך דין מע"מ

שירותים משפטיים מידי עורך דין מע"מ

במידה והסתבכתם עם רשויות המס בשל חשדות להעלמת מיסים, אי דיווח או תשלום, ניהול לא סדיר של ספרי חשבונות, חשבוניות פיקטיביות, קיזוז תשומות שלא כדין, חשוב לפנות לעורך דין מע"מ מנוסה. עבירות מע"מ משתייכות לתחום עבירות המס והן עבירות פליליות לכל דבר ועניין.

השירותים המשפטיים הניתנים על ידי עורך דין מע"מ נועדו לייצג חשודים בעבירות בתחום המיסים אשר נחשב לתחום מורכב, תחום הדורש ידע וניסיון ממוקד בתחום זה. ייצוג משפטי וייעוץ מוקדם, כבר בשלביו המוקדמים של ההליך במע״מ, יכולים לא פעם להוות את ההבדל בין סגירתו של תיק, סיומו של ההליך בכופר או המשך ההליכים הפליליים כנגדכם, הגשת כתב אישום ואף הרשעה פלילית ומכאן החשיבות הרבה בקבלת ייעוץ משפטי מוקדם מעורך דין מיסים בעל ידע וניסיון בתחום עבירות מע״מ.

החשיבות בקבלת ייעוץ וייצוג משפטי בתיקי עבירות מס

רשות המסים בישראל מאחדת את אגפי המס השונים: מס הכנסה, מס ערך מוסף, מיסוי מקרקעין, מס קנייה, מכס ומס בולים. הרשות מספקת שירותים לציבור בישראל בנושאי רפורמות, מוסדות ללא כוונת רווח וכן מידע למעסיקים, למייצגים ולציבור. לרשות המסים אגפים שונים וביניהם אגפי אכיפה ופיקוח האמונים על קיום הוראות הדין, התנהלות תקינה בהתאם לחוקי המס בישראל, של בעלי עסקים וחברות.

בכל מקרה בו עולה חשד לביצוע עבירות מס כלשהן – מע"מ, מס הכנסה, מכס וכו׳, יפתח הליך של חקירה, גלויה או סמויה, על מנת לבחון האם יש בסיס מוצק לחשדות ולהוכחת ביצוע עבירה או עבירות מס בניגוד לחוק.

חשוב לדעת! כי טרם מתן גרסה בחקירה ברשויות המס, עומדת לחשוד זכות בסיסית לקבל ייעוץ מעורך דין. חשוב לעמוד על זכותכם זו ולבקש לראות עורך דין בהקדם עוד בטרם תמסרו את גרסתכם. על האמור בין עורך – דין ללקוח חל חיסיון מלא. כאמור, מעמד החקירה הוא מאיים כשלעצמו, על כן קבלת ייעוץ והכוונה משפטית בנוגע לעבירות בהן את/ה חשוד קריטית בשלב הזה.

שימו לב, הדברים שמסרתם לרואה החשבון, מנהל החשבונות, יועץ המס לא חל כל חיסיון, במידה ורואה החשבון מוזמן לחקירה הוא מחויב לספר את כל אשר הוא יודע. זאת, בשונה מעורך דין לו אסור לספר דברים שמסר לו הלקוח!

אם זומנתם לחקירה בעבירות מע״מ מומלץ לפנות למשרד עו"ד מע"מ, פניה לעו״ד מע״מ בעל ידע וניסיון בתחום המיסים, ייצוג בתיקי מע״מ ועבירות מס פליליות יפעל להשיג עבורכם את התוצאה המשפטית הטובה ביותר. ישנם מקרים רבים, בהם חשודים בביצוע עבירות מע״מ חשים תחושות קשות ושרויים במצב נפשי קשה במהלך הליכי חקירה, דבר אשר עלול להוביל אותם להודות במעשים שלא עשו. פניה לעורך דין, ייעוץ משפטי מקיף יכולים להקנות לחשוד בטחון, הבנה של מצבו המשפטי וידיעה, כי קיים מי שיפעל להגן על זכויותיו אל מול רשויות החקירה. הייצוג המשפטי נועד להגן על האינטרסים שלכם בפני החוק וכמובן להציג בפניכם את זכויותיכם וחובותיכם.

ניהול ההליך הפלילי ובניית קו הגנה מיטבי

עם סיום החקירה, קיימת אפשרות, כי התיק יעבור מרשויות המס לפרקליטות או ליחידה המשפטית הרלוונטית לצורך בחינת חומר הראיות, ביצוע השלמות חקירה, הזמנה לשימוע או הגשת כתב אישום. אם עד שלב זה לא התערב עורך דין מקצועי בהליך המשפטי, חשוב לפנות לייעוץ משפטי מעורך דין מיסים. ניהול הליכי שימוע וכן ייצוג משפטי לאחר שהוגש כתב האישום, מצריכים ידע משפטי בתחומי המס ובתחומי משפט משיקים, כגון הדין הפלילי וההליך הפלילי לדוגמה.

בשלב השימוע או לאחר הגשת כתב אישום ייבחן עורך הדין את החשדות וחומר הראיות שנאספו כנגדכם על ידי יחידת החקירות בתיק וכן ייבחן את סעיפי האישום. עורך הדין ישמע את גרסתכם לטענות, יבין את הרקע להתנהלות שהובילה לפתיחת התיק, יאסוף חומר ראייתי אשר תומך בגרסתכם ובהגנתכם וכו׳. הליווי המשפטי כולל בנייה של קו הגנה שנועד לייצג ולהציג את החשוד או הנאשם בצורה מיטבית ואף להביא לסגירת התיק בזיכוי או בענישה מינימלית, ככל שניתן.

משרד עורכי דין מוביל בייצוג בעבירות מס

אם זומנתם לחקירה בעבירות מע״מ, אם הוזמנתם לשימוע בעבירות מע״מ או אם הוגש כנגדכם כתב אישום בעבירות מע״מ, מומלץ לפנות בהקדם לייעוץ משפטי מאת עורך דין מע״מ מנוסה ומוביל, בעל ידע וניסיון משפטי רב בייצוג בתיקי מע״מ ובתחומי מס משיקים.

ייצוג משפטי מקצועי יסייע בידיכם להגיע לתוצאה המשפטית הטובה ביותר ואף, במקרים מסוימים, יכול להוביל לסיום ההליך המשפטי והתיק הפלילי כנגדכם תוך חיסכון של עלויות משפטיות רבות ועוגמת נפש רבה לכם ולמשפחתכם.

האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*