שיפור באיכות השינה יכול להביא לשיפור באיכות החיים

שיפור באיכות השינה יכול להביא לשיפור באיכות החיים

אינספור מחקרים שנערכו לאורך השנים מגלים, אי אפשר ליהנות מאיכות חיים טובה אם השינה איננה טובה. זה נכון בכל שלב בחיים, זה נכון בכל מצב. לא משנה בני כמה אנחנו, עלינו לישון טוב בלילה בשביל ליהנות מאיכות חיים גבוהה.

כאשר מומחים ממליצים להקפיד על שינה טובה, הכוונה היא שינה רציפה שנמשכת לפחות 7 שעות. המטרה היא לא ללכת לישון מאוחר מדי, ואין צורך להמשיך לישון עד מאוחר (ברוב המקרים, זה גם בלתי אפשרי בגלל התחייבויות כאלה ואחרות). המטרה צריכה להיות לישון רציף, בלי שנצטרך לקום בלילה מסיבה כזו או אחרת.

איכות חיים ושינה הולכים ביחד ומשפיעים עלינו בצורות שונות. זה נכון כשאנחנו תלמידים בבית ספר, שכן בלי שינה טובה בלילה נתקשה מאוד להישאר ערים במהלך יום הלימודים, זה נכון גם בזמן שירותנו בצבא ולכן נקבע כלל של שש שעות שינה בלילה, וזה בוודאי נכון כשאנחנו עובדים, סטודנטים, הורים לילדים או בכל שלב אחר בחיים. זו גם אחת הסיבות שהורים עובדים עם ילדיהם על שעות שינה קבועות כבר מגיל צעיר.

על מנת ליהנות מאיכות שינה טובה, אנחנו צריכים לא רק להרגיל את עצמנו לשינה בשעות מסודרות ובאופן רציף, אלא אנחנו צריכים גם לייצר לעצמנו את התנאים לשם כך. כלומר, אנחנו צריכים ליהנות מתנאי סביבה שיכולים לאפשר לנו לישון בצורה רגועה ושלווה, לאורך מספר שעות רצופות בלילה.

בדיוק לשם כך, נקנה מזרון ויסקו אשר יעניק לנו חווית שינה איכותית כל לילה מחדש, מזרן נוח עליו נוכל לשכב מבלי לחוש תחושות כאב או תחושות לא נעימות אחרות, אשר עלולות להשפיע כך או אחרת על איכות השינה שלנו.

כיצד מזרן יוצר תנאי סביבה מתאימים לשינה טובה?

מזרן ויסקו ובכלל מזרנים איכותיים, יכולים להשפיע באופן מהותי על איכות השינה שלנו, וכפועל יוצא גם על איכות החיים שלנו, שכן, הם קובעים בצורה מסוימת, איך אנחנו נרגיש בלילה כשנישן. ברגע שאנחנו שוכבים על המזרן, הרי שכל תנוחה בה אנחנו נמצאים וכל תנועה שאנחנו מבצעים, מושפעת באופן ישיר מאיכות המזרן ומשפיעה על איכות השינה שלנו.

אם המזרן הוא איכותי, גמיש, נוח ונעים, מתאים את עצמו לגוף שלנו, אז אנחנו לא נרגיש תחושת כאב ולמעשה, ייתכן מאוד שלא נרגיש בכלל שאנחנו זזים בזמן השינה. לעומת זאת, אם המזרון איננו נוח ואיננו מותאם עבורנו, אז כל תנועה, כל תזוזה עלולה לייצר תחושת כאב ומתח בגוף.

מעבר לכך, אנחנו צריכים להיות מסוגלים לקום מהמזרן בבוקר, מבלי שהגוף שלנו מתוח, מבלי שאנחנו מרגישים תחושות כאב שיכולות להפריע לנו במשך כל היום. מזרן איכותי, לא אמור לייצר תחושות כאלה. אנחנו יכולים לקום ממנו, ולהתחיל את היום כמו שצריך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*