שיעורי אזרחות עפ״י ח״כ מאיר כהן ויעל גרמן

שיעורי אזרחות עפ״י ח״כ מאיר כהן ויעל גרמן

במסגרת הפרויקט של הכנסת שילוב הח"כים בבתי הספר העל יסודיים הגיעו מאיר כהן, שר הרווחה לשעבר ויעל גרמן, שרת הבריאות לשעבר לשאת דברים בפני תיכונים באשדוד. מאיר כהן שיבח את רמת הלימוד במקיף ט' ואמר "באשדוד יש כאן נוער איכותי ובמיוחד במקיף ט'. ביקשתי אותו במיוחד"

מפלגת "יש עתיד" הסתערה על העיר אשדוד ושלחה את שני נציגיה חברי הכנסת הבולטים יעל גרמן ומאיר כהן להעביר שיעורי אזרחות לתלמידי אשדוד בתיכונים מקיף ו', מקיף ח' ומקיף ט'. כל חבר כנסת העביר שיעור בן שעה באזרחות. יעל גרמן העבירה למקיפים ו' וח' ואילו מאיר כהן העביר שיעור למקיף ט'.

מאיר כהן לו עבר עשיר במערכת החינוך הישראלית בו שימש בעברו כמורה לאזרחות, מנהל בית הספר תיכון ואף ראש עיריית דימונה טרם כניסתו לכנסת ישראל. בפתיחת הרצאתו הזכיר חבר הכנסת כהן מה הסטיגמה שיש לחברי הכנסת בישראל ואיך הוא וחבריו מנסים לשפר את אותו דימוי שלילי שיש על חברי הכנסת. במהלך השיעור שיבח כהן את תלמידי מקיף ט' כאשר אמר שהוא פגש תלמידי תיכונים רבים במהלך חייו וזה לא ברור מאליו הבקיאות שהפגינו תלמידי שכבת י"ב במקיף ט'. בין שלל נושאי השיעור כלל ח"כ כהן את הפרדת הרשויות במדינת ישראל, השפעת החוק על האזרח וההבדל בין התיאוריה למציאות מבחינת אכיפת החוק.

תגובת מנהלת מקיף ט' אסנת מורדו על ביקורו של ח"כ מאיר כהן "אנחנו מאוד שמחים שח"כ מאיר כהן העביר שיעור אזרחות לתלמידי שכבת י"ב. המטרה בהבאתו של מאיר לקרב את הכנסת לציבור התלמידים ובעיקר לתלמידי י"ב שנמצאים זה עתה לפני הבחינות באזרחות וכמו שאני רואה השיעור מאוד חשוב לחומר הנלמד ובכלל לחיים עצמם".

ONE

ח"כ יעל גרמן , יש עתיד הגיעה הבוקר לביקור בתיכונים מקיף ו' ומקיף ח' בעיר ושוחחה עם עשרות בני נוער על תעוזה, אומץ ושוויון. במהלך הביקור התעניינו בני הנוער בתחבורה ציבורית בשבת, בחופש הביטוי ובשוויון זכויות. גרמן סיפרה לשמיניסטים כי בניגוד לכל הסיכויים וההערכות ורק בזכות העזה, נחישות וחזון הצליחה להיבחר לראשות עיריית הרצליה ולסיכום העבירה מסר לצעירים:

"אל תפחדו להעז ולקדם את החזון שלכם. תעזו להתמודד על כל דבר שתרצו, כי ללא תעוזה – לא תצליחו!".

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*