שימוש בספקי כוח בתעשיות

שימוש בספקי כוח בתעשיות

בכל התעשיות בארץ ובעולם יש תפקיד מרכזי לספק הכוח, הוא מהווה אלמנט חשוב והכרחי בציוד טכני, דיגיטלי והידראולי. יש מגוון דגמים של ספקי כוח לכן חשוב לקבל ייעוץ מקצועי על מנת לקבל החלטה איזה ספר לרכוש לציוד התעשייתי. לספק יש תפקיד חשוב לספק את המתח החשמלי הנדרש להפעלת הציוד בתעשייה, תוך שיפור ביצועים, חיסכון בהספק ובעלויות, שמירה על תקינות המכשור ועוד.

לכן, כדאי לדעת כי בשנים האחרונות חל שיפור משמעותי בטכנולוגיית הספקים השונים המיועדים לתעשייה, הדגמים החדשים והמתקדמים מציעים שיפור משמעותי בהשוואה לדגמים מהדור הקודם, הם מספקים מתח חשמלי יציב יותר, הם בעלי טווח רחב של מתח כניסה והספקי יציאה, פועלים בפחות רעש, וניתן לשלוט בהם ביעילות ובהתאמה לצרכי הלקוח וסוג הציוד המשמש אותו.

מזעור, עמידות גבוהה ויעילות טובה יותר

ענפי התעשייה השונים מתקדמים במהירות וזקוקים לפתרונות חדשניים ואיכותיים יותר מצד ספקי הציוד שלהם, בתחום הספקים יש ליצרנים מענה מתקדם בגלל הטכנולוגיות החדשות בתחום. כך לדוגמה, ניתן לרכוש דגמים חדשים של ספקים לתעשייה בעלי נצילות גבוהה יותר, כאשר הדרישה לספקי כוח קטנים וזעירים הולכת וגוברת בתעשייה בגלל דרישות המזעור הרלוונטיות לענפי תעשייה רבים כגון מחשבים, תקשורת, רכב, כלי תעופה, תעשיות הביטחון והחלל ועוד.

כדי לספק יעילות ונצילות מקסימלית יצרני הספקים משתמשים ברכיבים ובחומרים איכותיים ומתקדמים יותר, הם מסוגלים לספק מענה מקצועי מותאם אישית לצרכי הלקוח. בתעשיות רבות יש כיום דרישה לספקים המצוידים בשנאי מבוסס טכנולוגיה פלנארית במקום שנאים סטנדרטיים מהדור הקודם המאופיינים בחוט מלופף.

השימוש בשנאי פלנארי מאפשר למזער משמעותית את גודל ספק הכוח, הוא גם מספק שדה מגנטי אחיד והשראות הזליגה וההתנגדות במצב של זרם חילופין נמוכות יותר. כמו כן, שנאי פלנארי בספק כוח תעשייתי יכול לספק מתח חשמלי וזרם יציאה גבוה במיוחד, בתעשיות שונות כמו ריתוך נעשה שימוש רב כיום בספקים המצוידים בשנאים פלנאריים כדי להקטין את גודל הספק באופן משמעותי, ולהבטיח עמידות גבוהה יותר וביצועים מתקדמים.

עמידות גבוהה גם בתנאי שטח ועבודה קיצוניים

בתעשיות רבות הציוד עובד ללא הפסקה, כל תקלה עלולה לגרום לנזק כספי גבוה לתעשיין, לאי עמידה בלוחות זמנים ולפגיעה במוניטין. לכן, בענפי התעשייה השונים, ובעיקר בתעשיות עתירות ידע, רוכשים ספקים ממותגים מיצרנים מובילים, בהתאמה מלאה לצרכי העסק ומאפייני העבודה והמכשור במפעל. כיום ישנה דרישה גבוהה גם לספקי כוח עמידים במיוחד המסוגלים לפעול ללא בעיה וללא חשש גם בתנאי שטח קיצוניים, לדוגמה ספקים ייעודיים ועמידים לתעשיות החלל, הרכב והתעופה. יש בשוק גם דגמים ייעודיים של ספקים עמידים למים.

בנוסף, יש דרישה גבוהה בתעשייה לרכישת ספקי כוח מעבדתיים באמצעותם ניתן לשלוט במכשיר מהמחשב או בדרך אחרת. ספק למעבדה מגיע לרוב עם ממשק נוח לתפעול, תצוגה נוחה ואפשרות לשינוי מתח היציאה בהתאם לצורך. את הספק למעבדה ניתן לתכנת בקלות ובהתאמה לצרכים המשתנים וציוד הקצה המחובר למקור המתח.

תמונה קרדיט: TDK-LAMBDA ISRAEL

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*