שילם את המחיר: טל הירשהורן פוטר מעירוני אשדוד

שילם את המחיר: טל הירשהורן פוטר מעירוני אשדוד

" אנו מודיעים על סיום דרכו של המאמן טל הירשהורן במועדון". כך הוציאה הערב הנהלת מכבי עירוני אשדוד את הודעתה בדף הפייסבוק הרשמי על המועדון, על סיום תפקידו של המאמן החדש כבר לאחר שלושה חודשים.

הפיטורים של הירשהורן היו באוויר, בטח ובטח לאחר ההפסד האחרון של עירוני אשדוד במשחק העונה של ליגה ב', ביום ראשון האחרון בבית לביתר נורדיה, הפסד שגרר תוצאת תיקו ממשחק החוץ במחזור הקודם מול גבעת זאב.
למרות שלפעמים פרידות בשלב כזה של העונה, ובוודאי שהקבוצה נמצאת במקום טוב וגבוה יחסית (3), קשה להבין פיטורים. אך לגביו של הירשהורן עושה רושם שהדבר אכן היה מתבקש.

מתחילת העונה, למרות שניצחה בלא מעט התמודדויות, עירוני אשדוד הייתה רחוקה מלהציג את היכולת אותה הציגה לראווה בכל העונה שעברה. עירוני לא הציגה שיטת משחק קבועה, ואף במשחקים האחרונים של הקבוצה, ובמיוחד בשני המשחקים האחרונים בהן לא ניצחה, הירשהורן המאמן הטרי ביצא לא מעט שינויים מקוממים לרעה ומפתיעים בסגל ובהרכב הקבוצה.

זה התחיל מהדחתו של אריאל טרבלסי הכוכב הגדול מההרכב בשבוע שעבר, דבר שהתברר כטעות גדולה לאחר שכאשר החלוץ המכונן נכנס כמחליף השיגה עירוני אשדוד את הנקודה מול גבעת זאב. ואף המשיך באותו יום ראשון האחרון, שמעבר לחילופים די הזויים ובדקות מאוחרות של המשחק, אישר מסתבר הירשהורן לשחקן הקבוצה אלון זיני לטוס כמה שעות לפני המשחק הגדול, לעלות על הטיסה לאמסטרדם. בהנהלת הקבוצה הוסיפו בהודעה ואיחלו לטל הירשהורן הצלחה רבה בדרכו בה יבחר.

בתוך כל מי שצפוי לעמוד על הקוויים במשחק הליגה הקרוב מול צעירי רהט בחוץ, הוא המנהל הספורטיבי חיים כהן, לפחות עד שיתמנה מאמן חדש וראוי לתפקיד.
בפן המקצועי מי שיחזרו להרכב הקבוצה הם דור אלקבץ שלא שיחק ביום ראשון עקב צבירת כרטיסים צהובים, ואדיר שהרבני שמסיים עונש הרחקה של שלושה משחקים.
מי שייעדר לעומתם הוא ערן מלכין בשל כרטיסים צהובים.

צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*