שיטת העבודה המומלצת ביותר עבור איטום גגות מרוצפים

שיטת העבודה המומלצת ביותר עבור איטום גגות מרוצפים

איטום גגות מרוצפים דורש ידע מקצועי והבנה רבה, זאת מכיוון שכאשר הגג מרוצף אך הוא אינו אטום, צריך לדעת היטב כיצד לטפל בעניין על מנת להשיג איטום הרמטי ולמנוע לחלוטין רטיבות בתוך המבנה. למעשה יש כמה אפשרויות אשר יוצעו על ידי מומחי איטום בהתאם למצב הגג, לחומרת הנזילה ולכמות המים.

מצבים שונים לעניין איטום גגות מרוצים

ראשית חשוב לדעת כי אין המלצה גורפת אחת לכל הגגות המרוצפים. בכל מקרה יהיה צורך לבדוק את הגג ולזהות את מצבו, ובהתאם לכך להתאים את הפתרון המיטבי לאיטום. חשוב להבין כי האופן הנכון והמומלץ ביותר הוא לאטום את הגג ביסודיות עוד לפני שלב הריצוף. זאת כי לאחר הנחת הריצוף שיטת האיטום תהיה שונה. במידה ומדובר על מבנה שכבר קיים בו ריצוף יהיה צורך למצוא פתרון מתאים לפי המצב.

  1. אם הגג מרוצף וקיימת נזילה מקומית בלבד –

במקרה כזו ניתן לטפל בנזילה המקומית באופן ספציפי. לרוב יהיה צורך לאתר את מקור הנזילה ולזהות מה גורם לה להתרחש. ובהתאם לכך הגג יטופל. חשוב לציין כי במקרה כזו העבודה אמנם זולה יחסית ומשמעותית פחות, אך במרבית המקרים החברה לא תיתן אחריות לעבודה הזו. זאת מכיוון שמדובר על תיקון מקומי בלבד.

  1. אם הרטיבות מתפשטת על פני כל השטח –

אם מדובר על רטיבות משמעותית ועל דליפת מים ממשית, לרוב לא יהיה מנוס ויומלץ על הרמת המרצפות. מדובר על תהליך משמעותי בו מתחילים בהרמת הריצוף, איטום ביריעות או בכל שיטה אחרת בהתאם לתשתית שקיימת על הגג, וריצוף מחדש לאחר מכן.

  1. איטום שטח הריצוף –

במידה והרטיבות מתפרסת על פני הגג אך היא אינה משמעותית ניתן לבצע איטום גגות מרוצפים. בתהליך כזה משתמשים ברובה אפוקסית אשר אוטמת את הרווחים שבין המרצפות. כמו כן ניתן למרוח שכבת איטום שקופה על פני המרצפות כדי להשיג איטום מיטבי על פני השטח. חשוב לציין ששכבת האיטום הזו מגנה במידה מסוימת גם על המרצפות מפני נזקי מזג האוויר ולכן מגנה גם על המבנה באופן כללי מפני נזקים שונים שעלולים להתרחש.

איטום גגות מרוצפים – אצל חברת איטום מקצועית

זקוקים לאיטום גגות מרוצפים? מתלבטים אל מי לפנות? כדי להיות בטוחים שאתם אוטמים את הגג באופן יעיל ומקצועי, כדי להבטיח שהאיטום שמתבצע הוא המתאים והנכון ביותר לפי מצב הגג ומאפייני הרטיבות, חשוב כי תפנו אל חברה מקצועית ומומחית בתחום האיטום. חברה שצברה ידע רב וניסיון בענף, והיא מציעה ללקוחות שירותי איטום גגות מרוצפים במקצועיות רבה ובאחריות על העבודה. בררו וקבלו המלצות על חברה שיכולה להעניק לכם מענה מקצועי וטוב אשר ישביע את רצונכם לאורך שנים של מבנה תקין ויבש!

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*