שיטות שונות להסרת שיער

שיטות שונות להסרת שיער

הסרת שיער היא תהליך קשה ולרוב זמן רב, שניתן להקל עליו הרבה יותר.

אפילציות:

אפילטורים הם דרך להסיר שיער באמצעות ראש מסתובב עם פינצטה כדי לאחוז בשערות בודדות ולשלוף אותן החוצה. מכשירים אלה זמינים בצורות שונות, כולל גרסאות רטובות ויבשות כאחד.

מַלְקֶטֶת:

פינצטה משמשת למריטת שערות בודדות אחת בכל פעם. שלא כמו שיטות אחרות להסרת שיער, יש להשתמש בפינצטה רק על אזורים קטנים בכל פעם.

הַשׁחָלָה:

הברגה היא טכניקת הסרת שיער עתיקה הכוללת שימוש בחוט כותנה המתפתל סביב השיער ליד פני העור לפני שנשלף במהירות בתנועה אחת מהירה. שורשי השיער נקרעים מהזקיק שלהם

האם אי פעם נאלצת להתמודד עם הסרת שיער? זה כאב. אך למרבה המזל ישנן דרכים רבות להסרת שיער.

השיטות להסרת שיער מסווגות לרוב לפי האזור בו הן משמשות, או כמה זמן לוקח להן לעבוד. יש כמה שיטות שלוקחות יותר זמן מאחרים, אך יש להן תוצאות פחות נראות לעין. אלה כוללים שעווה והברגה. אלה אינם מסירים את כל השיער במעבר הראשון, ולכן יש צורך לחזור למגע כל כמה שבועות בערך.

שיטות אחרות שעובדות מהר יותר כוללות קרמי גילוח וקרם לניקוי אשר ניתן לבצע בבית ללא יותר מדי טרחה. כאשר אלה נעשים כראוי, ניתן להשתמש בהם באזורים רגישים כמו קו הביקיני ללא גירוי.

הסרת שיער היא לא רק חיונית למראה הגופני שלנו, אלא גם יכולה להיות קריטית לבריאותנו הנפשית. הסרת שיער עשויה להפחית את הסיכון לסרטן העור ולעזור גם להפחית את הסימפטומים של מחלות עור מסוימות.

להלן כמה מהסוגים הנפוצים ביותר של תהליכי הסרת שיער:

שעווה – תהליך זה מסיר שיער מהשורש כך שצמיחה מחודשת תהיה איטית יותר ופחות ניכרת.

גילוח – תהליך זה דורש תחזוקה תכופה יותר, אך הוא יכול לתת לך משטח חלק יותר.

אלקטרוליזה – תהליך זה כולל החדרת בדיקה מתכתית דקה לזקיק השיער שלך כדי להרוס תאי שיער באמצעות זרם חשמלי. ההליך אורך כשעה בכל מפגש וצריך להיעשות על ידי איש מקצוע.

טיפול בלייזר או IPL – משתמשים בטיפולים אלה

אם נמאס לך להתגלח ורוצה לקחת את הסרת השיער לשלב הבא, יש המון שיטות וטיפולים שיעשו את העבודה.

קרם להסרת שיער הוא תמיסה כימית הממיסה שיער וניתן למרוח כמו קרם. לוקח כעשרים דקות עד שהכימיקלים פועלים לפני שאתה שוטף אותם במים. אתה יכול לנסות תערובת תוצרת בית או לקנות אחת מהמרקחת המקומית שלך.

סשן שעווה מסיר את כל השיער באזור על ידי מריחת שעווה חמה, ולאחר מכן משיכתו לאחור בלחץ על העור שלך. לשם כך תצטרך איש מקצוע מנוסה, אך הוא נמשך זמן רב יותר משיטות אחרות.

יש גם הסרת שיער בלייזר, כאשר קרן לייזר מסירה זקיקים באזור מרוכז תוך שניות בלבד ונמשכת

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*