שיטות חדשניות של זיפות גגות 

שיטות חדשניות של זיפות גגות 

זיפות ואיטום גגות הינו אחד המרכיבים החשובים ביותר בתחזוקת מבנים. זיפות או איטום גגות חייבים להתבצע מעת ועת, אם בעלי הנכס מעוניינים לשמור על התקינות שלו לאורך זמן. זיפות גגות מקצועי יכול לסייע בעניין זה. מנגד, העדר זיפות או זיפות גגות בלתי מקצועי יכול לפגוע במבנה פגיעה מתמשכת. מהו בעצם זיפות גגות? אילו שיטות חדשניות לזיפות גגות קיימות בשוק? איך לבחור את שיטת האיטום המתאימה ביותר? במאמר שלפניכם מרחיב את היריעה בנושא. 

זיפות גגות – מה זה בעצם 

כאמור, אחד המרכיבים בשמירה על תקינות של מבנה כל שהוא הינו מניעת חדירה של מים מהתקרה. חדירה של מים מתאפשרת בעונת החורף, או במקרה של דוד מים דולף של אחד הדיירים. ככל שהגג של המבנה נשמר בצורה טובה יותר, כך כל החללים בו נשמרים טוב יותר לאורך שנים. בבתים משותפים, חייבת להתבצע הזמנה של זפת גגות אחת לכמה שנים, לזיפות ואיטום הגג. זיפות גגות מקצועי איננו רק מריחת זפת על הגג. זיפות מקצועי כולל כמה מרכיבים שונים ומתבצע בכמה שלבים: 

  1. ניקוי הגג: לפני ביצוע פעולה כל שהיא של זיפות, חשוב לנקות את הגג ולחשוף את כל הבעיות והסדקים בו. אם משתמשים בשיטת איטום שונה מזאת שהייתה קודם, חשוב לנקות גם את שאריות האיטום הקודם. 
  2. תיקונים: לפני הזיפות יש לתקן סדקים, מעקים שנשברו או ניקוז שנפגע. אי אפשר לבצע זיפות לפני שמבצעים לכל הפחות תיקונים הכרחיים. 
  3. זיפות: גם הזיפות צריך להתבצע במקצועיות. המומחה חייב לאטום את כל הסדקים ולוודא שלא נותרו אזורים בגג שיהיו חשופים לחדירת רטיבות בעתיד. 
  4. תחזוקה: חובה לסייד את הגג בכל שנה, למנוע סדקים בזיפות. 

שיטות חדשניות לזיפות ואיטום גגות 

למעשה, אפשר לומר שיש כמה שיטות לאיטום גגות, כאשר כל אחת מהן עשויה להתאים לסוגים שונים של גג. 

  • זיפות: זיפות גגות בשיטה הישנה והמוכרת – חימום זפת איכותי ומריחה שלו על הגג בצורה מקצועית. בדרך כלל, עם תחזוקה נכונה, הזיפות מחזיק מעמד כמה שנים. 
  • יריעות ביטומניות: יריעות ביטומניות הן מוצר חדשני ואיכותי, שיכול להחליף את האיטום. מצד שני, איטום באמצעות יריעות ביטומניות דורש מקצועיות רבה. כמו כן, נדרשת הכנה של הגג בצורה נאותה. חשוב גם לבחור את היריעות הנכונות. 
  • איטום אקרילי: סוגים מסוימים של גגות ניתנים לאיטום באמצעות חומרים אקריליים. האיטום הוא יעיל, אבל מדובר בעיקר באיטום לגגות קטנים. 
  • איטום פוליאריטני: מדובר בחומרים חדשניים, שהם עמידים במיוחד לתנאי לחות ורטיבות מתמשכים. 

אם יש לכם עניין לבצע זיפות גגות או איטום בשיטות חדשניות ויעילות במיוחד, זה המקום עבורכם. צרו קשר כעת והמומחים של אדלר ובנו – זיפות וסיוד גגות, יחזרו אליכם בהקדם. הם יבדקו את הגג ויציעו לכם את שיטת האיטום המתאימה ביותר עבורו. 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*