הלילה, שוק לילה חוזר!

הלילה, שוק לילה חוזר!

אחרי ההצלחה המסחררת – מחנה יהודה האשדודי חוזר השבוע  לשוק ו'

שוק הלילה הססגוני אשר זכה להצלחה מסחררת כשהביא אליו אלפי מבקרים מהעיר ומחוצה לה, חוזר אלינו וביום חמישי הקרוב (18/5) תוכלו שוב לרכז את כל הקניות שלכם לסוף השבוע. לא צריך לנסוע לירושלים, מחנה יהודה באשדוד.

ביום חמישי הקרוב (18/5), משעה 19:00 ועד 23:00, יהפוך מרכז המסחרי ברובע ו' לזירת הפנינג ססגונית, בה ניתן לרכז את הקניות לסוף השבוע וליהנות משלל אירועים וטעימות שיציעו הסוחרים. המארגנים מבטיחים חגיגה אמיתית עם מופעי רחוב, תהלוכת מוזיקה, פסלים חיים ושלל מנות אוכל, במתכונת שוק מחנה יהודה המפורסם בירושלים.

היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי שהפתיעו בנובמבר האחרון עם שוק לילה ייחודי, הציגו קונצפט חדשני באשדוד אותו הפיקו יחד עם הסוחרים במרכז המסחרי ו', מרחב יצירה אשדוד, מנהלת הרובעים ו' ו-ח' והחברה לתיירות. מאז הם המשיכו ללמוד ולתכנן את האירוע הבא וביום חמישי תוכלו ליהנות משוק לילה נוסף, פתוח לכל הקהל, שיפעל עד לשעה 23:00.

היחידה המופקדת על תכנים ומיזמים בשכונות הוותיקות, לא מפסיקה ליזום ולהציע רעיונות ולאחר שהיא מצליחה לרתום אליה תושבים ולגבש את המיזם הבא, היא יוצאת לשטח ומזמינה את הציבור. כך היה במיזמים הקודמים וכך גם הפעם. "האירוע נולד כתוצאה מעבודה קהילתית שנעשתה עם הסוחרים וצמח לא מעט ביוזמתם" אומרים ביחידה ומזכירים כי תחילת התהליך היה בביקור של סוחרי שוק ו' ואנשי היחידה לשכונות וותיקות, לשוק מחנה יהודה בירושלים, במטרה לשאוב השראה לאשדוד. "לא רק שזכינו להשראה אלא בנינו מודל אשדודי ייחודי שבו כולם נהנים: הסוחרים, הלקוחות, התושבים והעיר" אומרים ביחידה.

"לרובע ו' יש את הקסם שלו. האנשים, המאכלים, הריחות והקולות שתמיד מזכירים בית" אומרים המארגנים ומבטיחים כי שוק הלילה ביום חמישי הקרוב יהיה משהו חדש בנוף האשדודי, שמותאם לכל המשפחה ויימשך לתוך הלילה, עם מופעי רחוב, אומנים, פינות ישיבה, מוסיקה, אווירה לילית קסומה וסיורי גרפיטי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*