שולחנות שוק לאירועים – למה זה יכול להתאים לאירוע שלכם?

שולחנות שוק לאירועים – למה זה יכול להתאים לאירוע שלכם?

כשאנחנו מתכננים אירוע, פרטי או עסקי, עלינו להחליט אילו מאפיינים ומוטיבים יהיו בו. אנחנו צריכים להחליט מה יכול לייצר באירוע דבר מיוחד ויוצא דופן שהאורחים יוכלו "לקחת אותו איתם" לזכור אותו ולא לשכוח.

אלו יכולות להיות אטרקציות פירוטכניקה, אלו יכולות להיות הפעלות ופעילויות, הופעות של אמנים או דברים אחרים שיהפכו את האירוע לבלתי נשכח. אחד התחומים בהם אפשר ליצור דברים מיוחדים הוא קייטרינג. ניתן להשתמש בשירותי החברה ובמה שהיא מספקת, בצורה כזו שיהפוך את האירוע ליוצא דופן. משהו שייתן ערך נוסף לאירוע.

דוגמא לכך הוא שולחן שוק. מארגני אירועים המעוניינים להציע לאורחים שלהם אופציה שונה ממה שהם מכירים וקיבלו באירועים אחרים, יכולים להציע שולחן ערוך ומעוצב כמו שנהוג למצוא בשווקים שונים בעולם.

שולחן שוק יכול להתאים למגוון רחב של אירועים מסוגים שונים. החוכמה היא לדעת לבחור את החברה הנכונה שתדע להכין אותו, לבחור את המרכיבים הנכונים שיעטרו אותו, וכמובן לדעת כיצד לעצב את השולחן באופן שיתאים לסגנון ואופי האירוע. חשוב לדעת איפה להציב אותו וכיצד לעשות זאת בצורה שהאורחים יוכלו ליהנות גם מהמראה והעיצוב וגם מהתוכן שלו.

איך בונים שולחן שוק לאירועים?

ראשית, יש להחליט מה גודל השולחן אותו רוצים להציג באירוע. באופן טבעי, אם מדובר באירוע קטן עם מעט אורחים, הרי שהשולחן יהיה מותאם לסוג אירוע שכזה, בזמן שבאירוע בסדר גודל אחר, אנחנו נצטרך להשתמש בשולחן יותר גדול. ייתכן אפילו שנצטרך להשתמש בכמה שולחנות ולא רק בשולחן אחד.

שנית, יש להחליט אילו פריטים נרצה שהשולחן יכיל. אפשר שזה יהיה שולחן שוק המכיל מגוון של פריטים, למשל בשרים, ירקות, ודברים אחרים. בדרך כלל נהוג לשלב בין פריטים מסוימים שיכולים להתאים, מבחינת הסגנון ומבחינות אחרות.

כמו כן, אפשר לבחור שולחן ספציפי. לדוגמא, שולחן שוק המבורגרים. זה יכול להתאים גם לאירועים עסקיים וגם לאירועים אישיים ואחרים. שולחן כזה יכול להתאים הן לאירועים של מבוגרים ולאירועים של ילדים ובני נוער. אלה דברים שיכולים להוסיף הרבה מאוד עניין וצבע לאירוע.

עוד נקודה שאנחנו צריכים לקחת בחשבון שיוצרים שולחן שוק, הוא המיקום בו נרצה להציב אותו. הוא צריך להשתלב בצורה אופטימאלית בעיצוב של המקום, ומנגד אסור שהוא יפריע ליכולת של האורחים להתנייד במקום באופן חופשי וזמין.

למה משתלם להזמין שולחן שוק לכל אירוע?

לא משנה אם אתם עורכים אירוע בבית או במקום אחר, קטן או גדול, שולחן שוק יכול להתאים לכל אירוע שאתם מבקשים לארגן. הוא יכול להתאים מאחר ויש לו אפשרות לבוא על חשבון שירותי קייטרינג אחרים והוא יכול גם להשתלב עם שירותים אלו.

יתרה מזו, הוא יכול להוסיף לאווירה של האירוע. להפוך אותו ליותר קליל, יותר זורם, פחות "מעונב" ורשמי.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*