שולחנות אוכל נפתחים: כי גמישות היא מילת המפתח

שולחנות אוכל נפתחים: כי גמישות היא מילת המפתח

שולחנות אוכל הם מהרהיטים החשובים והשימושיים ביותר בכל בית, שעה שהוא משתלב היטב בשגרת החיים של בני הבית. יש פרמטרים שונים שרצוי להכניס למשוואת הבחירה של שולחן אוכל, כאשר הגודל שלו בהחלט משחק תפקיד.

בשנים האחרונות התרחב באופן משמעותי היצע הפתרונות בתחום, עם שולחנות שמגיעים בגדלים שונים – המתקדמים שבהם אף נפתחים בהתאם לדרישת הלקוחות. כאן בדיוק מתחילים לדבר על חברת גליק, ששינתה את חוקי המשחק בכל הנוגע לשולחנות אוכל נפתחים.

החשיבות של שולחנות אוכל נפתחים

שולחנות אוכל נפתחים נחשבים כיום לפתרון האידיאלי בלא מעט תרחישים, ולו מכיוון שהם מציעים את הגמישות ההכרחית בכל בית בישראל. במצב הסגור שלהם, שולחנות האוכל תופסים מינימום מקום. זהו פתרון אידיאלי למשפחה קטנה, שמחפשת שולחנות מינימליים בגודלם, וגם לחללים מצומצמים בגודלם.

ומה עושים כאשר מעוניינים לארח את המשפחה הגדולה או חברים? במקרה הזה, ניתן כמובן לפתוח את השולחנות בהתאם לגודל הרצוי. כיום תמצאו מנגנוני פתיחה מהירים, יעילים ואמינים, שיוכלו לאפשר לכם לעבור בין המצבים בתוך שניות. אלא שמסתבר שגם בתחום הזה יש עוד לאן להתקדם.

פתיחת שולחנות מעולם לא הייתה מתקדמת יותר

חברת גליק תעשיות רהיטים הוקמה ב-1958 ועוסקת מאז בייצור, בהרכבת ובשיווק פינות אוכל וכסאות. החברה בנתה לעצמה מוניטין מרשים במהלך השנים, שרק עלה כאשר הצוות המיומן שלה – בראשם הבעלים עדי ויוסי גליק – הצליחו לפתח כמה פטנטים פורצי דרך.

לחברה פטנט רשום ובלעדי, והוא פינות אוכל אותן ניתן לפתוח לפי דרישה. החידוש הגדול כאן הוא שאפשר לקבוע בדיוק מהו גודל השולחן, או אפילו באיזה עיצוב מעוניינים. קצרה היריעה מלפרט כאן באריכות על האופן שבו הפתיחה נעשית, עם מנגנון מתוחכם לתכנון ופשוט לביצוע, אולם העיקרון המרכזי הוא שהפתיחה נעשית מראש השולחן (כך שלא נדרש פינוי של השולחן מיושביו במהלך הפתיחה). השולחן בהמשך לכך נותר עומד על שתי רגליו גם במצב הפתוח שלו, כך שאתם מקבלים את היציבות ההכרחית.

שולחנות האוכל הנפתחים של גליק מציעים את הגמישות הגדולה ביותר שאפשר לצפות לה, ואפשר להתאים אותם לכל תרחיש: החל ממספר מצומצם של סועדים ועד ללמעלה מ-25 סועדים. חשוב לציין שהגדלות השולחן כולן מאוכסנות בתוכו, בצורה שאינה בולטת לעין.

עיצוב פינות האוכל הוא מוקפד, כאשר ברשות הלקוחות עומדת האפשרות להחליט בין סוגים שונים של עיצובים, גוונים וחומרי גלם.

האירוח המושלם שלכם מתחיל כאן

אם גם אתם זקוקים לפינת אוכל משובחת שתוכלו להתאים לצרכים שלכם ולתפעל בצורה נכונה במיוחד, הצעד המתבקש עבורכם הוא לפנות לחברת רהיטי גליק.

באתר החברה תוכלו לראות את הקטלוג המלא שלה, הכולל מגוון רחב של פינות אוכל, כיסאות, כורסאות ועוד, כמו גם הדמיה של הפטנט שיכולה להיות שווה יותר מאלף מילים. צוות החברה זמין להעניק לכם ייעוץ מקיף ולספק לכם, בסוף התהליך, את פינת האוכל המושלמת ביותר עבורכם.

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*