שולחן שוק לאירועים – מדוע זה הבחירה הנכונה עבורנו

שולחן שוק לאירועים – מדוע זה הבחירה הנכונה עבורנו

כשאנחנו ניגשים לערוך אירוע, פרטי או עסקי, אחד הפרטים החשובים עליהם אנחנו מקפידים זה שירות הקייטרינג שיש במקום. אנחנו דואגים להזמין חברת שיכולה לספק שירות ברמה גבוהה, הן מבחינת התפריט, כמות וגיוון המנות, והן מבחינת היבטים אחרים שקשורים מולנו או מול האורחים שהוזמנו על ידינו לאירוע.

מעבר לכך, אנחנו מקפידים שהחברה תספק לנו, לא רק שירות ברמה גבוהה, אלא שהיא תדע לעצב את המנות ואת השולחנות, באופן כזה שיהיה נעים לאורחים לשבת ולאכול, הם יוכלו להתרשם מהאופן בו המנות השונות מסודרות, והעיצוב ישתלב היטב בסגנון האירוע ויהווה חלק בלתי נפרד מהחזות שלו.

לכן, אחת האופציות הפופולאריות היום היא להזמין שולחן שוק. שולחן עליו מונחים מנות מסוגים שונים, אשר מסודרים בצורה יפה ומרשימה, כמו היה זה דוכן בשוק. אנחנו אוהבים ללכת לשווקי אוכל בארץ ובעולם, להתרשם מהפריטים השונים, לטעום מהם, אך חשוב לא פחות, להתרשם מהאופן בו הדוכנים מסודרים ומאורגנים, מהשילוב של הצבעים והריחות.

שולחן שוק יכול להוסיף הרבה מאוד לעיצוב של האירוע. בוודאי אם אנחנו יודעים לבחור את החברה הנכונה שתדאג לארגן עבורנו שולחן מתאים, הן אופי הפריטים השונים, האופן בו מסדרים אותם אחד ליד השני וכמובן הטעמים שלהם.

למה זו בחירה מושלמת עבורנו?

ראשית, שולחן שוק יוצר אלמנט ייחודי מבחינת סגנון, עיצוב, אך גם מבחינות אחרות, למשל, מבחינת אפשרויות לאורחים. במקום שהם יצטרכו לשבת ליד השולחן ולחכות שהמלצר יגיש להם, הם יכולים ללכת אל שולחן השוק ולקחת משם את המנות הרלוונטיות עבורם.

שנית, זה מוסיף אלמנט אחר, נוסף לאירוע. אנחנו יכולים להשתמש כאן במרכיבים השונים ובצבעים שלהם, בשביל לייצר עוד אלמנט של עיצוב לאירוע, לצד אלמנטים אחרים.

שלישית, יש משהו בשולחן שוק שמוסיף קלילות ונינוחות באירועים. בין אם זה האופן בו הוא מעוצב ובין אם זה בזכות העובדה שאפשר להציב את השולחנות במקומות שונים, אנשים צריכים לגשת אליהם, ואז הם יכולים לייצר סמול טוק ביניהם. זה יוצר תחושה הרבה יותר חמימה ונעימה.

איך בוחרים שולחן שוק?

ישנן נקודות שונות שיכולות להשפיע על בחירת שולחן שוק לאירוע. הנה שלוש נקודות מהותיות:

נקודה ראשונה, אנחנו צריכים לבחון שולחן שוק מחיר. על פי מה הוא נקבע, האם זה מתאים לתקציב שלנו והאם ניתן לצמצם את ההוצאה או להגדיל אותה, אם אנחנו מעוניינים להזמין שולחן ומהותי יותר. המחירים אגב, יכולים לנו בין 1000 ל-6000 שקל.

נקודה שנייה, אנחנו צריכים לבחון מה כולל השולחן מבחינת מרכיבים, האם הם מתאימים לסגנון ואופי האירוע, והאם כל האורחים יוכלו ליהנות ממה שמוצג שם. יש לבדוק שהכמות מספיקה לכולם.

נקודה שלישית, חשוב מאוד לבחור חברה שתספק לנו שולחן שוק כשר, כך שיתאים גם לדרישות של המקום בו עורכים את האירוע, וכן שכל האורחים יוכלו ליהנות ממנה.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*