שוחרי חיל האוויר מסכמים שנה

שוחרי חיל האוויר מסכמים שנה

שלוחת אשדוד של חיל האוויר במקיף א' לתעופה וחלל, מסכמת את שנת 2016 בבשורה מרנינה – גידול של כ-10% במספר התלמידים ביחס לאשתקד. כיום, השלוחה באשדוד היא השלישית בגודלה בישראל, עם למעלה מ-300 שוחרים.

מקיף א' לתעופה וחלל, המשמש כשלוחת שוחרים של חיל האוויר, מסכם את שנת 2016 עם הישג מרשים – שלוחת אשדוד גדלה והפכה לשלוחה השלישית בגודלה בישראל, והיא ממשיכה להתפתח ולייצב את מעמדה כשלוחה בצמיחה, תוך שהיא משלבת לימודים בית ספריים, סיורים בבסיסים ומפגש עם חיילים וקצינים בחיל האוויר.

לאחרונה השתתפו שוחרי בית הספר, מכל הכיתות, בפעילויות שונות שהתקיימו בבסיסי חיל האוויר, ביניהם:

שבוע כנף – שוחרי י"ב אלקטרוניקה, היו הראשונים לפתוח את החודש בפעילות מרתקת. הם שבו מאירוח של שלושה ימים בבסיס חיל האוויר, בו נחשפו לעולם הטכנולוגי – מערכות מתקדמות, כלי טייס, עבודת היחידות ועוד. נציגי הבסיס חשפו בפני השוחרים טכנולוגיות שונות, הסבירו להם על החשיבות ומשמעות לימודיהם והיותם דור העתיד של אנשי צוות האוויר. כמו כן, כחלק מתכנית הכנתם ללימודי המכללה והשירות הצבאי, חוו כיצד מתנהלים החיים בבסיס הצבאי.

נחיתת ה"אדיר" – חוויה מיוחדת חיכתה ב-18.12.16 ל-11 שוחרים נבחרים שזכו לצפות בנחיתה ההיסטורית של מטוס הקרב החדש של חיל האוויר – ה"אדיר" (F35i). השוחרים, יחד עם מפקד השלוחה סמ"ר מתן פרידמן, יצאו לביקור בבסיס הנחיתה ורשמו לעצמם חוויה נדירה! בנוסף, סיירו בטייסת של מטוסי סופר הרקולס החדש, עלו על המטוס וחוו את הפעלת הקוקפיט שלו מקרוב.

יום עיון – ביום 19.12.16, כ-400 שוחרים משלוחות הדרום, בהם 77 שוחרי י"א מאשדוד, נהנו מיום ייחודי שהחל בהענקת תעודות לתלמידים מצטיינים וביניהם אורטל אלדורף – שוחרת מצטיינת הלומדת במגמת המכטרוניקה. כמו כן נהנו השוחרים מהרצאה של אלעד הולנדר בנושא תורת המשחקים, השתתפו בתחרות בין השלוחות ונהנו מהופעת סטנדאפ מדהימה של עמי אגינדר. לסיום, מפקד פלדה כחולה, מנכל חברת טוטנאור, נציגי הבסיס המאמץ ונציגים מהרשות בירכו את התלמידים.

מסדר כנפיים – ב-29.12.16, יצאו 50 שוחרים ואנשי סגל חיל האוויר לטקס סיום קורס טייס 173 וצפו במסדר הכנפיים היוקרתי בסימן 50 שנה לבסיס הדרומי ובמפגן אווירי שכלל את מטוס העבר הספיט-פייר ולצידו מטוס הסופה המתקדם. כמו כן צפו בתרגיל ירי של מסוקים, צוות אווירובטי, ביצועים של מטוסי קרב  ולראשונה גם מה"אדיר" – המטוס המתקדם בעולם!

"הטקס המרשים שהיה בנוכחות ראש הממשלה, הרמטכ"ל ומפקד חיל האוויר, חיזק את תחושת השייכות של השוחרים לעוצמת זרוע האוויר של ישראל" אומרים בבית הספר ומציינים כי לתלמידים יש עתה רף גבוה אליו יוכלו לשאוף! כמו כן תלמידי המכללה הטכנולוגית של חיל האוויר בכיתות ט' עד י"ד, לומדים במסלול טכנולוגית המהווה עבורם קפיצת מדרגה ברמת הלימודים לעבר תעודת בגרות איכותית ודיפלומת הנדסאי, לצד מסגרת ומשמעת צבאית המקנה ערכים, ציונות ואהבת הארץ. "בימים אלה החלו המיונים לקבלה למסלול לשנה"ל הבאה" מסכמים בבית הספר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*