ליגות ב׳ ו-ג׳ – הפסד לאדומים בבית ותיקו מאכזב לעירוני

ליגות ב׳ ו-ג׳ – הפסד לאדומים בבית ותיקו מאכזב לעירוני

אדומים אשדוד ומכבי עירוני אשדוד קיוו לחזור מהפגרה הקצרה שהייתה להן עם חיוך וטעם מתוק של ניצחון. על הנייר זה אכן היה צפוי לקרות, אך בדבר המעשי שתי הקבוצות יצאו עם תוצאה מאכזבת מאוד עבורן.

ליגה ג׳ –  אדומים אשדוד:

הקבוצה של פיני עייש הגיעה למשחקה השלישי העונה בליגה ג' מרכז עם לא מעט ביטחון משני המחזורים הראשונים בהם ניצחה הקבוצה האדומה בקלילות. אולי השאננות עימה הגיעה המאמן הוותיק למשחק, כאשר סיפסל את כוכב הקבוצה והחלוץ המצטיין שימי ביטון,גרמו לאיבוד הנקודות המפתיע. האדומים שאירחו את צעירי לוד היו אמורים לנצח די בקלות, אך בדקה ה22 של ההתמודדות, בלבול גדול בהנגת האדומים איפשרה לאורחים מלוד לכבוש את שער הניצחון עבורם שקבע 1-0 מפתיע. המשחק עצמו היה אחד החלשים ביותר של הקבוצה באדום מאז הוקמה מחדש.  שחקניו של עייש מיעטו להגיע למצבים  ולסכן את שער היריבה, וזאת למרות כמות שיא של אוהדים שבאה ללוות את שחקניהם האהובים. האדומים הביאו מעל ל600 איש, מספר שיא מאז הדרבי השני מול עירוני אשדוד מהעונה שעברה. כמו כן המשחק אופיין בלא מעט טעויות שיפוט לשני הצדדים.

ליגב ב׳ – עירוני אשדוד

לעומת זאת יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול ביתר גבעת זאב במסגרת המחזור השמיני של ליגה ב' דרום ב' . הקבוצה מירושלים שהביסה במשחק הבית הקודם שלה את שדרות החזקה, עשתה חיים קשים גם לקבוצה הצהובה מעיר הנמל.

לקראת סיום המחצית הראשונה המארחים עלו ל-1-0 מפתיע, כשדקות ספורות לסיום המשחק, הצליח המחליף אריאל טרבלסי להעניק נקודה חשובה לעירוני אשדוד. הקבוצה שלוותה במספר יפה של אוהדים כרגיל יש לומר, מאבדת שתי נקודות יקרות לקראת משחק העונה בשבוע הבא מול ביתר נורדיה ירושלים. המאמן טל הירשהורן ביצע מהפכה די מפתיעה והזויה בהרכב האשדודי. כשהוריד לספסל שחקני הרכב קבועים כמו דניאל טולמוסב, אריאל טרבלסי והמגן דניאל סגה.

15094327_953860378079552_2492594510593537782_n

צילום מתוך דף הפייסבוק

ההחלטה של המאמן שהגיע בתחילת העונה, גרמה אולי היא לתוצאה המאכזבת, לנוכח העובדה שאת שער השיויון לאורחים קבע המחליף טרבלסי שנכנס במחצית השנייה. מי שלא שיחק הוא החלוץ אדיר שהרבני שכאמור מרצה עונש הרחקה ממשחק החוץ הקודם מול עיוני בית שמש,וייעדר גם במשחק הקרוב מול הירושלמים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*