שבוע סוף: ניצחון קליל לנשות אשדוד על זכרון\מיכאל 84-62

שבוע סוף: ניצחון קליל לנשות אשדוד על זכרון\מיכאל 84-62

מכבי "בן" אוצר השקעות אשדוד ממשיכה עוד שבוע נוסף וחיובי במסגרת ליגת "אתנה" לנשים. הערב (חמישי) השיגו הבנות של עדן ענבר ניצחון שני השבוע במסגרת הליגה, 84-62 על זכרון\מיכאל הממוקמת מקום אחד לפני נועלת הטבלה הפועל פתח תקווה.

המשחק כבר מתחילתו לא היה שווה כוחות. הבנות בצהוב עלו ל18-9 בסיום הרבע הראשון, ובתחילתו של רבע מספר שתיים פתחו פעם דו ספרתיט, שנשמר כאמור עד לתום ההתמודדות.

העולה החדשה מזכרון לא יכולה הייתה לעמוד בקצב הרצחני של האשדודיות, ובסיום המשחק לוח התוצאות הראה על 84-62 למכבי בנות אשדוד בסיום.

מי שהמשיכה להיות לוהטת בשורות הדאבליסטית, היא הפורוורדית הנהדרת טיפאני ג'קסון, שבעוד ערב סולידי מבחינתה תרמה 23 נקודות ו8 רבאונדים.

קלעו לבנות אשדוד:

ג'קסון 23, לויצקי 14, פרסלי 12, בן נון 11, דורון 8, אבדי 7, שפיר 5, ג'ונסון 4.
במשחק שנערך ביום שני השבוע, ניצחה בנות אשדוד 65-53 במשחק חוץ את הבנות מעיר היין של ראשון לציון. כששי דורון וג'קסון היה הקלעיות המובילות גם במשחק הזה.

כעת שהיא במאזן נהדר של חמישה ניצחונות אל מול הפסד אחד בליגה, ובסך הכל עם 10 ניצחונות בכל המפעלים לעומת שני הפסדים, מצפה לקבוצה מעיר הנמל שבוע גורלי, שיכלול משחק ליגה ביום שני מול רמת השרון, ומשחק גביע בחמישי מול בנות רעננה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*