"שבוע הקומדיות" במחיר מצחיק של 20 ש״ח

"שבוע הקומדיות" במחיר מצחיק של 20 ש״ח

ימי תרבות 2017, מיזם התרבות והאמנות של מפעל הפיס, בשיתוף פורום מוסדות תרבות ואמנות – יוצא לדרך, זו השנה החמישית ברציפות!

בין התאריכים 7 – 13 בספטמבר יתקיימו מאות אירועי ומופעי תרבות ואמנות ברחבי הארץ – הצגות תיאטרון, מופעי מחול ומוסיקה, אירועי ספרות, סרטים דוקומנטריים ותערוכות במוזיאונים – והכל במחיר של עד 20 ₪ לכרטיס.

למעלה מ- 100,000 כרטיסים יוצעו לקהל הרחב עבור 350 מופעי תרבות שונים בכ- 100 יישובים ברחבי הארץ. כ-150 מוסדות וגופי תרבות מובילים לוקחים חלק במיזם זה ופותחים את שעריהם לקהל הרחב – חלק מהמופעים מוצגים בגופי התרבות וחלק מנוידים לאולמות ברחבי הארץ. לצד אלה, ישתתפו בימי תרבות גם אלפי אמנים, שחקנים, יוצרים עצמאיים, סופרים ומשוררים ויציגו את עשייתם האמנותית.

לצד המופעים שיתקיימו על במות בכל הארץ, ימי תרבות יוצאים גם לרחוב. מגוון של מופעי מחול, מוסיקה, אופרה ותיאטרון רחוב ישולבו בשווקים ובריכוזי קהל בכל הארץ. לאירועים אלההכניסה חופשית.

האירועים מגוונים בתחומיהם, פונים לכלל האוכלוסייה וכוללים גם מופעים לילדים, אירועים ייעודיים לציבור הערבי ולציבור החרדי.

בין האירועים המיוחדים שיתקיימו השנה במסגרת "ימי תרבות 2017":

ציפורלהלאור הצלחת "שבוע הקומדיות" בשנים קודמות, גם השנה "ימי תרבות" ממשיכים במסורת והפעם מגיעים לאשדוד. בכל ערב תוצג קומדיה אחרת של התיאטראות המובילים בישראל. ההצגות שיוצגו הן: "ההצגה חייבת להיגמר" של תאטרון בית ליסין, "מה עושים עם ג'ני?" של התאטרון הלאומי הבימה, "סטריאוטיפי" של אנסמבל ציפורלה, "על האש" של התאטרון הקאמרי ו"אויפן וועג" של היידישפיל.

מחיר כרטיס להצגה: 20 .

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*