שאלות על ביטוח מקיף לרכב

שאלות על ביטוח מקיף לרכב

הביטוח של הרכב שלנו משמש אותנו ברגעים שאנחנו הכי זקוקים לעזרה. ביום יום, רובנו לא מפעילים את הביטוח ועל כן לא תמיד אנחנו חושבים על ההשלכות שלו. בעוד שכל בעל רכב חייב לבטח אותו, לא כל אחד חייב לרכוש את הביטוח המקיף. לרבים מאתנו יש שאלות על ההבדלים בין הביטוחים, הכיסויים וכיצד הכי נכון לבחור את הביטוח שלנו. לשאלות אלו ניתן מענה בכתבה זו.

מה מכסה הביטוח המקיף?

התשובה לשאלה מה מכסה ביטוח מקיף לרכב תלויה בפוליסה. ישנן מספר אפשרויות ביטוח אשר עומדות לרשותנו. אחת היא פוליסה שמקיפה את כל הצרכים שלנו, כולל מקרים של  גניבה, פגיעה בזדון וכתוצאה מנזקי טבע ושריפות. אפשרות אחרת היא בחירה בכיסויים חלקיים במקרים של תאונות או גניבת הרכב. ההחלטה מה יהיה היקף הכיסוי תלויה במבטח ויש להתחשב בניסיון הנהיגה, שווי הרכב ואפילו הסביבה בה חונה הרכב רוב הזמן.

מתי כדאי להעדיף ביטוח מקיף לרכב על פני ביטוח צד ג'?

ההחלטה לא לבטח בביטוח מקיף נובעת בדרך כלל מתוך מחשבה על כך שדבר לא יקרה לרכב או במקרים בהם הרכב ישן ואינו "שווה" את עלות הביטוח. בכל מקרה, בעת רכישת ביטוח מומלץ לדאוג לכסות לפחות פגיעה בצד ג'. במקרים בהם הרכב הקיים ישן ובשווי נמוך והביטוח עבורו יקר, אפשר יהיה לוותר על ביטוח אשר נותן כיסוי בכל מקרה ולבקש לשמוע על הצעות המותאמות באופן אישי.

כיצד ניתן להפעיל את הביטוח?

הפעלת הביטוח תתבצע כמובן בעת הצורך ובכל שעה משעות היום. חברת הביטוח מספקת ללקוחותיה קו חירום אליו יש לפנות במקרה של תאונה או פגיעה. לאחר הטיפול הראשוני ניתן לפנות אל נציג הביטוח ולהתנהל מולו בכל שאלה וצורך.

האם ניתן להתאים את הביטוח המקיף באופן אישי?

כן. ניתן להתאים את הביטוח ולשם כך החברה מתחשבת בגורמים רבים לפני שהיא נותנת הצעת מחיר עבור הביטוח:

  • נהגים זהירים – נהגים זהירים אשר צברו ניסיון של שנה ומעלה והינם בני 21 או יותר, יוכלו לקבל הצעת מחיר מותאמת באופן אישי וליהנות מחבילת כיסויים של "הכל כלול".
  • רכב שני – ישנן משפחות אשר מחזיקות בשני רכבים כשאחד מהם הוא רכב חברה. הרכב השני יוכל להיכנס למסלול ביטוח מקיף לרכב המותאם למצב זה.
  • התאמה אישית – ניתן לבחור בביטוח אשר כולל כל פגיעה באופן מלא, ביטוח שמכסה באופן חלקי מקרי גניבה וביטוח שמכסה באופן חלקי במצב של תאונת דרכים.

היכן כדאי לרכוש פוליסת ביטוח

מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח לרכב במקום אשר נותן לנו הצעה שמותאמת לצרכים ולניסיון הנהיגה הקודם שלנו. כמו כן, יש לרכוש את הביטוח במקום שיוכל לעמוד לרשותנו בעת הצורך. מכאן אפשר להבין כי ישנה חשיבות למחיר, אך לא פחות מכך, לשירות שיינתן לנו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*