רשת גלילה | כל מה שצריך לדעת על הפטנט הישראלי

רשת גלילה | כל מה שצריך לדעת על הפטנט הישראלי

רשת לחלון נחשבת למוצר צריכה פופולרי למדי, המסייע במניעת כניסתם של מזיקים הביתה, לרבות יתושים טורדניים בעונת הקיץ. כיום השוק כולל מגוון סוגים של רשתות, אולם ללא ספק החדשני והמוביל מביניהם הוא רשת גלילה.

אם ניקח אתכם צעד קדימה, כיום ישנו פטנט ישראלי שנחתם על רשת גלילה, והוא הוספת סורג שמייצר מעטפת מלאה. אז מהו אותו פטנט ישראלי ולמה אתם צריכים אותו אצלכם בבית? ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב שתכירו בנושא.

רשת גלילה – מהו הפטנט הישראלי?

"רשת הגנה" היא חברה אשר המציאה פטנט ייחודי, והוא שילוב של סורג ורשת ביטחון המתחברים באמצעות מנעולים קטנים ונוחים לתריס, לרשת ידנית או לרשת גלילה.

מנגנון ההפעלה שלו מופעל כאשר פותחים את התריס – אז רשת ההגנה נשלפת ונפרשת על פני כל החלון מתוך בית הגלילה הנשען על אדן החלון, וכך נוצרת מעטפת מלאה המונעת חדירה של מזיקים וחרקים טורדניים.

מהי רשת גלילה?

רשת גלילה נותנת מענה בעיקר נגד בעיית היתושים בקיץ, וזאת על ידי חומרים ייעודיים שמונעים מחרקים להיכנס פנימה לבית. את הרשת ניתן לתלות על כל פתח שהוא ממנו יכולים לחדור חרקים ומעופפים, לרבות דלתות וחלונות.

היתרון בהיותה רשת גלילה, שניתן לגלול מעלה ומטה ולא לקבע אותה, היא שכאשר אין צורך בה ניתן להסתיר אותה וליהנות מהאוויר הצח ומהנוף שנשקף מהחלון כרגיל. בבתים בהם הבידוד הוא לא מקסימלי, או אזורים בעלי תנאי מזג אוויר קיצוניים, רשת גלילה יכולה להוות גם פתרון לנזקים פוטנציאליים וכן היא נחשבת יותר חסכונית ביחס ליתר עבודות האיטום שיש לעשות בבית.

סוגי רשתות – למה רשת גלילה עדיפה על פני כולן?

אין ספק שלכל רשת יש את היתרונות שלה, בייחוד כאשר היא מותאמת לאזורים שונים, לעונות משתנות, לסוג מסוים של עיצוב ואף לשעות ספציפיות ביום. לרוב כאמור רשת גלילה תבחר כאשר ישנה מצוקה של יתושים, ובתוך זה השימוש יהיה דינמי – מקום שיש בו מצוקת מעופפים חריפה יעשה בו יותר שימוש, ואילו במקומות בהם המטרד הוא רק בלילות למשל, אפשר יהיה לגלול אותה מטה רק בשעות הלילה. בדרך כלל שעות הפעולה של היתושים הן סמוך לחצות, ולכן עם רשת גלילה אתם יכולים ליהנות במהלך היום מחלונות פתוחים כשהרשת מקופלת חזרה בבית הגלילה.

יתרון נוסף הוא המראה של רשת גלילה, שכן היא יכולה לשמש גם כפריט עיצוב. משמע היא מועילה לבית גם בהיבט הפונקציונלי אולם גם כתוספת אסתטית נחמדה. כמו כן, היא מגיעה בכל מני גדלים וניתן לבצע התאמה אישית למידות החלון או הפתח שמבקשים לכסות.

קרדיט: רשת הגנה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*