רשמית… חוזרים לליגת העל

רשמית… חוזרים לליגת העל

היתה אכזבה גדולה, היו חגיגות ענק והיו הרבה דיבורים סביב המועדון של מ.ס אשדוד, אי אפשר לקחת מהם את ההישג הגדול של עמידה בהבטחה לחזור תוך שנה לליגה העל. אם נספור כמה אמרו זאת לפניהם ולא עשו זאת נצטרך ככל הנראה כם את האצבעות של הרגליים.

במסיבת עיתונאים צנועה וחמימה עמדו רוני אוואט ומשה אוחיון וענו לשאלות העיתונאים על התכניות לעונה הקרובה, רוני, נראה כי עדיין מתרגש מהמעמד של מאמן בליגת העל וברור לגמרי שהרבה יותר נח לו על הקווים מאשר אחרי המיקרופון, מה שאפשר לומר בהחלט גם על משה אוחיון.

התכנית העיקרית לעונה היתה ותישאר תקיעת יתד עמוק חזרה בליגת העל, שיש לומר, מקומה הטבעי של אשדוד בעשור וחצי האחרון, לאשדוד אין כרגע תכניות להיות קבוצת תחתית שנאבקת שוב על ירידה לליגה הלאומית, אך הצצה חפוזה על הסגל והתקציב מסבירים מהר מאוד שאין פה כוונות מוצהרות לאירופה.

היום, (שבת) תפגוש אשדוד את קרית שמונה במגרשה, אשדוד שיצאה כבר אתמול למלון בצפון חייבת לא להפסיד כדי להגיע למשחק הביתי הראשון שלה מול מכבי ת״א בשבוע הבא עם ביטחון. יהיה לה טיפה קשה כשגדי קינדה, רועי בקל ודראזן בגאריץ' לא יתלבשו עקב פציעות.

חניכיו של אוואט הרשימו מאד במשחקי גביע הטוטו והעפילה לשלב הבא מבית ג' ללא הפסד ובמקום הראשון. רוני אוואט כבר דאג להנמיך את הציפיות והודיע שאין שום קשר בין משחקי גביע הטוטו לליגה. אנחנו דווקא מקווים שכן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*