רשות הספורט ומקיף ט׳ מציגים: דור העתיד של כתבי הספורט

רשות הספורט ומקיף ט׳ מציגים: דור העתיד של כתבי הספורט

ברשות הספורט העירונית הבינו שכדי לכסות את שלל הפעילות שמתבצעת בעיר במגוון ענפים צריך לשנות תפיסה ולחשוב מחוץ לקופסא.

יורם אסרף מנכ״ל הרשות לקח ברצינות את המשימה כשהחליט לייצר כח מקומי צעיר, תלמידי תיכון עם נגיעה ועניין לספורט שיעבור הכשרה ויצויד בציוד הנדרש לטובת סיקור מקצועי, מגוון ומזווית צעירה המסקרת בגובה עיניים את מגוון העשייה שמייצרת רשות הספורט.

לפיילוט התגייסה מנהלת בית הספר מקיף ט׳ הדס ברנס-דמתי שלקחה את היוזמה ב-2 ידיים וגייסה את מגמת התקשורת, פינתה חלון זמן לתלמידים ומעבדת תקשורת ובעיקר הרבה רצון טוב ורוח חיובית ויחד עם דובר הרשות, דוד קקון, איש תקשורת מנוסה שהעביר לא מעט הכשרות לכתבי אינטרנט נרקמה תכנית מותאמת הכוללת את יסודות הכתיבה, התנהלות בזירת אירוע, זכויות יוצרים, ביצוע תחקיר ועוד כלים שהתגבשו לארגז כלים עיתונאי לכתב המתחיל. הליווי של קקון ימשיך גם במהלך השנה הבאה והסיקורים ייחשבו לשעות מחויבות אישית עבור התלמידים שיתנו מזמנם.

 

האנשים מאחורי המיזם: הדס ברנס-דמתי, כוכי סרוסי, דוד קקון ויורם אסרף

 

התלמידים צוידו במכשיר אייפד איכותי המעניק להם את היכולת לכתוב ולצלם דרכו את ההתרחשויות.

הכתבים הצעירים יצוידו גם באפוד זוהר ובתג שיקנה להם כניסה חופשית לכל מתקני הרשות, דהיינו האולמות והמגרשים, הם יוכלו לסקר את ענפי הספורט השונים בהם בוצעה מהפיכה בשנים האחרונות כדוגמת הג׳ודו, המרכז לחינוך ימי, הרמת משקולות, כדוריד, כדורעף, שחיה ועוד…. וכן את הענפים הפופולאריים כדורגל וכדורסל.

 

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל תורם מנסיונו לכתבים הצעירים

 

מקיף ט׳ שזכה השנה בפרס מצויינות ארצי בחינוך גופני מעשיר את העשייה הספורטיבית שלו בפן חדש של תוכן תוך שילוב מגמה ייחודית יחידה מסוגה בישראל שככל הנראה לא תישאר בודדה אחרי ההצלחה וההדים שיצרה.

ברשות הספורט ימשיכו ככל הנראה גם בבתי הספר התיכוניים השונים בעיר, זאת לאחר גיבוש הפיילוט במקיף ט׳.

יורם אסרף מנכ״ל הרשות:

מדובר באחד הפרוייקטים היצירתיים ביותר שהופעלו כשת״פ בין רשות הספורט למערכת החינוך, הפרוייקט מחדיר אהבה ועידוד לספורט בפן תקשורתי ייחודי המדבר בשפה חדשה, נערים ונערות מסקרוטת ספורט מקצועי, רוכשים ורוכשות מקצוע מבוקש ומעשירים את החשיפה לספורט ולספורטאים צעירים הזקוקים לחשיפה תקשורתית והעצמה. אני רוצה להודות למנהלת בית הספר הדס ברנס-דמתי ולצוות החנ״ג של מקיף ט׳ על קבלת פנים חמה לצוות הרשות ותחושת שייכות שאין שניה לה. הרשות תמשיך לפעול במקיף ט׳  ומברכת אותו בהזדמנות חגיגית זו על זכייתו בפרס החינוך הגופני הארצי המביא כבוד לכולנו. ישר כח!

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*