רק ראשל״צ ות״א בטוחות יותר

רק ראשל״צ ות״א בטוחות יותר

תוצאות הסקר מציבות על עלייה נוספת של 3.6 אחוז בהשוואה ל- 2015 הפרמטר שנבדק  אחוז בני 20 ומעלה המרגישים בטוחים ללכת לבד באזור מגוריהם בשעות החשכה* בערים הגדולות. באשדוד בשנת 2016 תחושת הביטחון של בני 20 ומעלה המרגישים ללכת לבד באוזר מגוריהם בשעות החשכה  עומדת על   83.6% ובהשוואה לשנת 2015 מדובר בעלייה של 3.6 אחוז אשר  הייתה 79.4%. ע"פ הדירוג מבין הערים הגדולות אשדוד ממוקמת במקום השלישי ומצליחה להקדים את חיפה , פתח תקווה ,באר שבע ,נתניה ירושלים ופתח תקווה .

כך ניתן לראות גם  בסקר האחרון של הלמ"ס  אשר מדד את תחושת הביטחון של בני 20 ומעלה המרגישים בטוחים ללכת לבד באזור מגוריהם בשעות החשכה.

ביטחון-התושב-הלמסס-)

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי : אשדוד ממשיכה להיות בצמרת הערים המובילות גם בביטחון העירוני  וזאת בזכות תכניות עבודה מקצועיות ותוך שיתוף פעולה מקסימלי  בין אגף הביטחון העירוני למשטרת אשדוד אשר פועלים ביחד במטרה לתת מענה מקיסמאלי לתושב. בקרוב נחנוך את מרכז הביטחון העירוני המתקדם בישראל שתוכנן והותאם לעבודת הביטחון  וכולל טכנולוגיה פורצת דרך המאפשרת שליטה ובקרה וזמן תגובה קצר ומקצועי יותר. המטרה להמשיך ולשדרג באופן משמעותי את עבודת הביטחון העירוני בחירום ובשגרה .

מנהל אגף הביטחון אריה איטח : אגף הביטחון עובד ע"פ חזון ראש העיר עם מטרות ויעדים תוך שת"פ מלא עם משטרת אשדוד מתוך הרצון למקסם את יכולות המענה לתושב אגף הביטחון עובד ע"פ חזון ראש העיר הכוללת תוכנית עבודה ע"פ מטרות ויעדים מקושרי תקציב המסייעים בהשגת מטרות העירייה למען התושב מתוך מעגל תכנון שנתי המתבסס

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*