רכישת דירה בארה"ב בליווי עו"ד

רכישת דירה בארה"ב בליווי עו"ד

כל עסקת נדל"ן אותה אתם מבצעים, חייבת להתבצע בליווי של עורך דין, ולא משנה אם זה בארץ או בחו"ל, אך במיוחד אם מדובר בעסקת נדל"ן בחו"ל, ישנה חשיבות אפילו גדולה עוד יותר למעורבות של עורך דין. ליווי של עורך דין מומחה ומקצועי אשר מכיר היטב את החוק המקומי, את הבירוקרטיה והשוק, יאפשר לכם לבצע עסקאות מוצלחות יותר ולהמנע מטעויות חמורות אשר יכולות לעלות לכם ביוקר רב לאחר מכן.

אם אתם חושבים לבצע עסקה של השקעה בנדל"ן בארצות הברית, חשוב מאוד שתעבדו עם עורך דין מומחה המתעסק בתחום ומוסמך גם בארצות הברית אשר יוכל ללוות אתכם לאורך כל הדרך ולהבטיח לכם כי העסקה תבוצע בצורה הטובה והנכונה ביותר, אחת החברות הידועות בתחום היא פסיפיק הולדינגס המנוהלת ע"י עו"ד יובל זיו עם משרדים גם בישראל וגם בארה"ב

למה חשוב כל כך לעבוד עם עורך דין מקצועי?

חשוב להבין כי עסקת נדל"ן היא עסקה גדולה ומהותית. גם אם אתם מוצאים נכס במחיר שנראה לכם נמוך ומשתלם מאוד, עדיין יש המון פרטים אחרים שצריך לברר בכדי להיות בטוחים כי העסקה אכן משתלמת ונכונה עבורכם.

ללא עורך דין מקצועי אתם עלולים למצוא את עצמכם מבצעים טעויות שיכולות להיות קריטיות מאוד. בנוסף, עורך דין מקצועי יכול לבצע עבורכם את כל התהליך כמו הרישום של הנכס, הבדיקה שלו וכדומה, ובמיוחד כאשר מדובר בעסקאות מעבר לים, אם אתם לא רוצים להיות מעורבים יותר מידי ולחסוך מעצמכם זמן יקר, זהו הפתרון הנכון עבורכם והדרך המדויקת ביותר לבצע עסקה מוצלחת.

ייצוג מלא מול הרשויות

בחתימה והסכם שלכם מול עורך דין, אתם יכולים לאפשר לו לייצג אתכם מול כלל הרשויות המעורבות ברכישת הנכס וההשכרה שלו, או אפילו המכירה לאחר מכן. בין אם אלו משרדי רישום שונים, רשויות המס, בתי המשפט או כל רשות אחרת. כך, גם אם אתם לא נמצאים כלל בארצות הברית, תוכלו להיות בטוחים כי הנכס שלכם מטופל על פי החוק וכראוי.

למה דווקא ארה"ב?

ארצות הברית מעניקה הזדמנויות רבות ומשמעותיות מאוד לישראלים המחפשים להשקיע בנדל"ן. בשנים האחרונות מחירי הנדל"ן בארץ מאמירים, וההיצע הולך וקטן, מה שלא מותיר הרבה מאוד מרווח לרווחים עבור משקיעי הנדל"ן.

לעומת זאת, בארצות הברית היום ניתן למצוא מגוון עצום של נכסים, מחירים משתלמים מאוד, ואזורים אשר עוברים פיתוח כך שמחירי הנדל"ן בהם ללא ספק יעלו, זאת לצד העליה הברורה המתרחשת כבר שנים בשוק הנדל"ן האמריקאי.

לכן, אם אין לכם הון גבוה על מנת להשקיע בנדל"ן בישראל, או שגם אם יש לכם את ההון הזה אך אתם עדיין מחפשים אפשרות לרווח גבוה יותר, השקעה בנדל"ן בשוק האמריקאי היא הטובה ביותר עבורכם, והצעד הראשון שכדאי לכם לבצע הוא לבחור עורך דין אשר ילווה אתכם לאורך כל התהליך הזה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*