ריהוט לכל הבית בנגרות בהתאמה אישית

ריהוט לכל הבית בנגרות בהתאמה אישית

החלטתם לעצב מחדש את הבית, או שעברתם לדירה חדשה ואתם רוצים למלא אותה ברהיטים יפים שמשקפים את הסגנון והטעם האישי שלכם. בעוד שישנו מגוון רחב של חנויות שיציעו לכם קולקציות ריהוט קיימות, הדרך הטובה ביותר לוודא כי הרהיטים החדשים שלכם יתאימו במדויק לחלל שבו אתם חיים ולדרכים בהן אתם אוהבים להשתמש בו היא נגרות בהתאמה אישית.

הסלון שהוא רק שלכם

הסלון הוא חדר שהמשפחה כולה מבלה בו שעות רבות מדי יום ביומו. אנחנו מנצלים אותו למנוחה, לצפייה בטלוויזיה ולעבודה, לעתים קרובות יש בו גם פינת אוכל שבה נבלה את זמני הארוחות שלנו. בנוסף, הסלון הוא החדר שמשמש אותנו לאירוח, ובכך הוא מהווה במידה רבה את הנציג העיקרי של הבית בפני האורחים שמגיעים אלינו.

בשל כל הסיבות הללו, כדאי במיוחד להשקיע בעיצוב סלון בהתאמה אישית, שמצד אחד יעביר במדויק את הטעם שלנו וייצור את התחושה שאנחנו מעוניינים לחוות בזמן הרב שאנו שוהים בו, ומצד שני יאפשר את הפונקציונליות הרבה ביותר והניצול הטוב ביותר של חלל הדירה או הבית.

סלונים מעוצבים בהתאמה אישית (דוגמה בקטלוג) מאפשרים לנו להגיע לשילוב המנצח הזה ולוודא כי המידות של הרהיטים מתאימות במדויק למידות החלל וכי הרכיבים של כל רהיט משרתים בצורה הטובה ביותר את המטרות הייחודיות שלנו עבורו. בנוסף, זוהי הזדמנות להוסיף לרהיטים שלנו מאפיינים עיצוביים או פונקציונליים מיוחדים שלא קיימים בסלונים מוכנים ויוסיפו לנוחות ולאסתטיקה של הסלון שלנו.

לילדים שלנו מגיע משהו מיוחד

חדרי ילדים ונוער בבית הם הסביבה בה גדלים ומתבגרים הילדים שלנו. בחדרם, הילדים לומדים, משחקים ומארחים חברים, וחדר ילדים בהתאמה אישית יכול להעניק להם הזדמנות יוצאת מן הכלל לקחת חלק בתהליך העיצוב, להביע את טעמם האישי ואת הצרכים שלהם ולקבל עליהם מענה מקיף ומספק.

החל ממיטות מיוחדות שיהפכו את שעת השינה לחוויה מהנה, דרך שולחנות כתיבה פינתיים שמנצלים היטב את המרחב ומספקים פינת עבודה שקטה ללומדים ועד לארונות בגדים מותאמים אישית שהחלוקה הפנימית שלהם נתפרת במדויק לצרכיהם של המתבגרים חובבי האופנה, ריהוט בנגרות בהתאמה אישית בחדר הילדים או הנוער יכול לעשות הבדל עצום בדרך שבה ילדים משתמשים ונהנים מהחלל בו הם מבלים חלק ניכר מאוד מזמנם.

טאץ' אישי גם באמבטיה

חלל של ניקיון ורגיעה, חדר האמבטיה יכול להפוך לספא הפרטי שלנו בעזרת העיצוב הנכון. כאן, הפונקציונליות היא חשובה במיוחד, וחדר אמבטיה המעוצב בקפידה ומתוך מחשבה על נגישות ואסתטיקה גם יחד יכול לספק מצד אחד חסכון זמן ממשי בזמן ההתארגנות בבוקר ומצד שני חוויה נעימה ומרגיעה במיוחד בזמן המקלחת והאמבטיה.

בשל גודלם המצומצם יחסית, חלק מחדרי האמבטיה מצריכים ניצול מקסימלי של השטח, ובמיוחד בהתחשב בכמות החפצים שעלינו לאחסן בהם. לכן, ארונות אמבטיה, מדפים וגופי תאורה מתאימים יכולים לעשות הבדל גדול. כל זאת, כמובן, במקביל לחשיבות של עמידות גבוהה בפני רטיבות ולחות, תכונה שהיא חובה עבור כל פריט ריהוט המיועד לחדר האמבטיה.

ריהוט בנגרות אישית בכל חדר בבית הוא הזדמנות מדהימה להביא את היצירתיות והחזון העיצובי שלכם לכדי מימוש, ולמצות את המיטב מהחלל העומד לרשותכם בצורה חכמה ואסתטית, המותאמת באופן מדויק לצרכים ולרצונות שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*