רותם כהן "לא דמיינתי"

רותם כהן "לא דמיינתי"

יום ה' 17.12.15  |  שעה 21:00  |  המשכן לאמנויות הבמה  |  מחיר: 149 ₪.

לפעמים פשוט צריך לתת לביקורות לדבר…

"רותם כהן כבש את היכל התרבות בת"א עם להיט אחר להיט ועם קהל צמא ומעריץ. שנה לאחר צאת אלבום הבכורה ושבועיים אחרי שהאלבום השני נולד, הוא התייצב מול היכל גדוש ומעריץ שמיד שרב התלהבות כל מילה. בין השירים כהן מרבה לדבר ומפגין חוש הומור… להיט רודף להיט, אבל זו הכריזמה של כהן שמעמיקה את ההתאהבות של הקהל. אין ספק שכהן עוד יחזור אל היכל התרבות. את הדרך לשם הוא כבר יודע ("אמיר שוורץ, ידיעות אחרונות).

"כהן הוא פרפורמר אדיר… בכריזמה נוטפת סקס אפיל וצ'ארם שאי אפשר להישאר אדיש לגביהם… שומר על קשר ישיר, אינטימי ומלא הומור עם הקהל, מצליח לרתק ולעניין לאורך כל המופע, להותיר את הקהל מהופנט הן לקולו, הן לשיריו והן לפרפורמנס שלו. כהן מתנועע, מפזז, לא נח לרגע, יורד אל הקהל, מנשק, מחבק, וניכר שהוא באמת בא לעשות כיף, ליהנות ובעיקר לשמח ולרגש, אתם הולכים להתרגש ובעיקר להזיע מהחום והאהבה שכהן מרעיף לצופיו"… (דודי פטימר TLVTIMES).

"כריזמה גבוהה ויכולות למגנט קהל מכוח השילוב בין מה שהוא משדר ישירות ופשטות בגובה העיניים, כנות, חוש הומור והשירים שהוא מבצע. זמר ופרפורמר שמרתק את עשרות אלפי הנוהים אחריו בהופעות ברחבי הארץ. ההתנהלות הבטוחה שלו, המראה העוצמתי שלו על במת ההיכל, הטבעיות שבה הופיע ונטמע עמוק בלב המעריצים, הזכירו מגנטים גדולים של קהל כמו יהורם גאון, בעז שרעבי ואפילו שלומי שבת… מפגן עוצמה מרשים. לפי המופע הזה הממלכה שלו רק הולכת וגדלה. הוא מוכיח שהאלבום הראשון לאהיה הצלחה חד-פעמית… יש כאן אמן מיינסטרים להרבה שנים" (אסף נבו, רמקולים).

"שיריו כבר הפכו להמנונים עבור קהל המעריצות, אין ספק כי הרומנטיקה המוזיקלית של רותם כהן יחד עם אופיו ודמותו הישירה, הפשוטה, הכנה וחסרת הקלישאות והתחפושות, מיטיבה לחדור וללכוד לבבות רבים ואין לי כל ספק כי סבב ההופעות החדש שהחל אמש ויעבור ברחבי הארץ באולמות הגדולים יהווה מסע רווי אהבה והערצה…" (יובל אראל).

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*