רוקפור – UnPluged בבית אריה קלנג

רוקפור – UnPluged בבית אריה קלנג

להקת רוקפור מהלהקות החשובות והמשפיעות ברוק הישראלי מגיעה למופע בבית אריה קלנג: לצד להיטי רדיו כמו "הכעס", "שוב לא שקט" "האיש שראה הכל" ועוד הם הצליחו לייצר חיבור נדיר בין DNA ישראלי (שבלול, אריק איינשטיין ועוד) לעבודת גיטרות נדירה והשפעות פסיכדליות משנות ה-60 ויצרו סאונד ייחודי להם שהשפיע על עשרות להקות ישראליות.

ארבעת חברי הלהקה הם אלי לולאי (שירה), ברוך בן יצחק (גיטרות ושירה), מרק לזר (בס ושירה) ויקי גני (קלידים). במהלך 25 שנות קיומה הרצופות, הוציאה הלהקה למעלה מעשרה אלבומי אולפן,ביניהם 'האיש שראה הכל', 'בחזרה לשבלול'Supermarket , ושיתפה פעולה עם אמנים רבים, ביניהם: אביב גפן, רמי פורטיס ,דורון טלמון (ג'ין בורדו), מאיר בנאי, אסף אמדורסקי, נינט טייב, מאור כהן ודודו טסה.

החל משנת 2000, הרחיבה רוקפור את פעילותה אל מעבר לים ומעט לאחר הוצאת אלבומה הראשון באנגלית Supermarket, הוחתמה הלהקה בחברת התקליטים האמריקאית Rainbow Quartz והחלה להופיע באופן קבוע ברחבי ארה"ב ואירופה לצד שמות גדולים כמו Blondie, The B-52'sו- Dave Matthews Band.

ב-2014  הודיעו חברי הלהקה על שובו של אלי לולאי, סולן הלהקה, שעזב עשור לפני כן. יחד הם שיחררו את  השיר "חלקיקי אבק" שהתנגן ללא הרף בתחנות הרדיו השונות ואשר במילותיו סימל את חזרתו של לולאי להרכב .

על הבמה רוקפור מצליחה לייצר מופע רוק מלודי וסוחף, הודות להרמוניות הקוליות של חבריה ובנגינתם האופיינית והפרופורמנס יוצא הדופן. 

כחלק ממגוון ההופעות שמציעה רוקפור, ההופעה האקוסטית מהווה הזדמנות יוצאת דופן לחוות את מיטב שירי אלבומיה בביצועים אינטימיים ולא שגרתיים. המופע אינו רק "ביצוע אקוסטי" לקלסיקות של רוקפור; הוא מציע דינמיקה מיוחדת של הלהקה עם הקהל וחושף פן נוסף באישיותה הבימתית.

הפורמט האקוסטי מביא לידי ביטוי את ההרמוניות הקוליות שכל כך מזוהות עם הלהקה ועם זאת שומר על האנרגיה ועל העוצמה של השירים שהפכו מזמן להמנונים: "חור בלבנה", "כל כוון", "אבשלום", "מכונת הזמן", "הכעס", "שוב לא שקט" ועוד רבים אחרים בעטיפה חדשה ומרעננת. במהלך 2018, עתידה רוקפור להוציא את אלבומה הבא בעברית, שהכנתו תושלם בחודשים הקרובים

  • להקת רוקפור במופע אקוסטי, יום רביעי 7.2.18 בשעה 21:00
  • מכירה מוקדמת 75 ₪.
  • ביום האירוע 85 ₪
  • בית אריה קלנג
  • רח' יאיר 2,אשדוד
  • לפרטים: 08-9221883
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*