רוצים להקים סדנת עבודה בבית? ככה תעשו את זה נכון.

רוצים להקים סדנת עבודה בבית? ככה תעשו את זה נכון.

אם אתם רוצים להקים בבית סדנת עבודה, יש כמה דברים שכדאי מאוד לדעת, רגע אחד לפני שאתם מוותרים על התחביב שלכם ליצור ולעשות דברים מיוחדים, אתם תופתעו כמה זה יעלה לכם (הרבה פחות ממה שאתם חושבים).

קיבלתם את ההחלטה ואתם רוצים להקים לעצמכם סדנת עבודה בבית, אולי זה משבר הקורונה שהביא איתו הרבה מאוד זמן פנוי לאנשים, או שאולי השינוי בחשיבה שאנשים עשו בגלל המציאות החדשה, אבל בכל זאת להקים סדנת עבודה בבית היא משימה במיוחד עבור אלו שיש להם דירה ולא רק בית פרטים שבו הם יכולים למצוא חדרון בגינה, או אפילו לעשות את הפעולות האלו באוויר הפתוח, לשם כך יש מספר דגשים שצריכים להכיר על כמה יעלה לכם להקים סדנת עבודה ומהם הדברים החשובים שצריכים לקחת בחשבון.

השטח העומד לרשותכם

הדבר הראשון שצריכים לקחת בחשבון הוא השטח שיש לכם, יש המון כלי עבודה וציוד שדורשים שטח עבודה גדול, לשם כך נדרש גם למצוא את הכלים הנכונים, אפשר למצוא כלים מתקפלים שיוכלו להיות לכם לעזר, החל ממציאת שולחן עבודה מתקפל ועד לציוד כבד יותר שניתן להזיז בקלות ממקום למקום.

גם אם יש לכם שטח גדול ואתם יכולים להרשות לעצמכם להכניס כלים גדולים ומקצועיים יותר, עדיין כדאי לקחת בחשבון גם עוד שטח שאתם תהיו זקוקים לו לאחסון של מלאי. כלומר אחסון של עצים או ברזל או כל סוג אחר של חומר איתו תרצו לעבוד, עדיין חשוב מאוד לקחת בחשבון גם את הצורך באחסנה בכדי שתוכלו לעבוד בסדנת העבודה שאתם בונים לעצמכם.

תקציב

לכל תחביב יש תקציב, יש כאלו שבוחרים לקחת את התחביבים שלהם צעד קדימה והפכים להיות יותר מקצועיים גם מאלו שעבודם העבודה היא מקצוע, לא פעם ראינו עבודות של חובבנים שמגיעות ברמות גימור שהמקצוענים המובילים לא מצליחים להגיע אל אותן רמות גימור. למרות זאת גם לחובבנים יש תקציב שהם יכולים להרשות לעצמם לקנות ציוד.

חשוב מאוד להחליט מה התקציב שעומד לרשותכם, אבל לקבוע את התקציב בשלב התחלתי זה מאוד מורכב. איך בכל זאת תקבעו את התקציב שעומד לרשותכם? בשביל זה אתם צריכים להתחיל ברשימה של כל הציוד הדרוש לכם, אתם צריכים לדעת בדיוק מהו הציוד הדרוש לכם ולהכין ממש "רשימת מכולת" שבה יש לכם את כל הציוד ולהתחיל להשוות מחירים במספר מקומות שבהם תוכלו לרכוש את כל הציוד שיש לכם ברשימה. בנוסף, אל תשכחו להוסיף לכם לתקציב את יכולת החריגה שלכם, מומלץ שהיא לא תהיה מעל 5% מהתקציב עצמו, אבל בכל זאת גם בתקציב ניתן לשחק ולעשות וויתורים על דברים בכדי להשקיע בכלים ובציוד שבאמת חשובים לכם.

בטיחות

הבטיחות היא מעל הכל! בשום אופן אל תתפשרו על ציוד מגן ובטיחות לעבודות שלכם, גם אם אתם אומרים לעצמכם שאתם תעשו רק מספר דברים בודדים, עדיין בטיחות חייבת להיות הדגש שאתם תשימו לב אליו יותר מהכל. כל הציוד שאתם רוכשים ואיך שאתם מתכננים את הסדנא שלכם חייב להיות תחת הקפדה על דגשי בטיחות מחמירים ביותר שניתן בכדי שתהנו ב 100% מהסדנא שאתם בונים לעצמכם.

באתר צור מרקט תוכלו למצוא מגוון כלי עבודה מקצועיים לרבות כלי עבודה לחובבנים והכל במחירים ההוגנים והמשתלמים ביותר שתוכלו למצוא.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*