רוצים לאחל חג שמח? שלחו ברכות לחג

רוצים לאחל חג שמח? שלחו ברכות לחג

אנחנו חיים בעידן הדיגיטלי והתקשורת לעיתים נשארת רק במישור הדיגיטלי – החלפנו קשרים בינאישיים בחברים ברשתות החברתיות, אנשי שירות ונציגים בעמדות אלקטרוניות ואפילו את סל הקניות אנחנו מזמינים כבר באופן אוטומטי און ליין.

לדיגיטל יש הרבה איכויות ואין ספק שהוא תרם משמעותית לשיפור איכות החיים, אבל מחקרים מצביעים על כך שעם הזמן הולך לאיבוד הממד האנושי, החום האנושי, הבדידות גוברת וחבל להישאר מנותקים כשאפשר להשתמש באפקט הדיגיטלי למטרות של חיזוק הקשרים האנושיים.

אם בעבר יצאנו מידי חובה ושגרנו ברכות חג בדמות הודעת טקסט או וואטס אפ, מייל או פשוט כתבנו למישהו סטטוס חג שמח על הקיר במדיה החברתית, היום יש חזרה לברכות פיזיות, כחלק מהחזרה למפגשים חברתיים, יצירת קרבה, פרסונליזציה. דמיינו איזה כיף לקבל ברכה בדואר, כמו פעם, שמישהו טרח עליה והשקיע בה חשיבה ומאמץ לפני שהוא עטף אותה במעטפה ושלח בדואר.

לא חייבים לכתוב אותה בכתב יד או לחפש ברכה מוכנה, ההתאמה אישית היא שם המשחק! כיום ניתן לעצב ברכות אינטרנטיות ולהדפיס דרך בית דפוס דיגיטלי, הכל בשלט רחוק אבל בטאץ' אישי הרבה יותר מעוד הודעת טקסט שגרתית שתיבלע בין ההודעות שנשלחות בערב החג.

אז מהם היתרונות הבולטים של ברכה מודפסת דרך דפוס דיגיטלי?
עיצוב בניחוח אישי

ראשית, אתם לא חייבים להתפשר על ברכה מוכנה שמישהו אחר עיצב ולא בהכרח משקפת בסגנון את הטעם שלכם או של המסר שתרצו להעביר לנמען. שנית, ממשק ידידותי לעיצוב ברכות מאפשר לכם להעלות על הנייר עיצוב מקורי וייחודי שלא תמצאו בחנויות. ניתן לבחור פורמט, רקעים, את סוג הפונטים המועדף עליכם, הגוון הנבחר, אלמנטים שילוו את הטקסט, אייקונים והדפסים גרפיים, לצפות בתוצאה ולערוך אותה מספר פעמים שתרצו עד שהיא משביעת רצון בעיניכם. התייחסו לטקסט שאתם כותבים, לפריסה של המלל על גבי הרקע ובהרמוניה בין הגוונים, כדי שהמלל לא ילך לאיבוד ברקע כהה מדי ולא תהיה צפיפות של הטקסט. שמרו על אווריריות, פונט קריא ותוכלו לשחק עם הצבעוניות של הטקסט על מנת להדגיש משפט או מילה כמו שם הנמען או שמכם בתור מי שחתומים על הברכה.

חיסכון בזמן אבל לא בהשקעה

אומנם בהודעות טקסט אפשר בהחלט לבצע העתק-הדבק או לשלוח מראש לרשימת תפוצה נרחבת, אבל כאמור הברכה לא אישית. במקרה של ברכה שכותבים באופן ידני, קשה מאוד לשחזר את הקסם מספר רב של פעמים בלי להתעייף כאשר אותם אלה שמעטרים את הברכה במו ידיכם. אבל בברכה מודפסת, נשמר המראה הייחודי של הברכה וניתן להדפיס אותה מספר פעמים שתרצו למגוון שולחים, ניתן גם לבצע שינויים קלים בגוף הטקסט לפני הדפסה כמו למשל, שם הנמען, אופי הברכה, אלמנטים גראפיים וכדומה.

כל ברכה והשדרוג שלה

היופי בברכה מודפסת הוא שאפשר להשתמש בה גם לאחר שפותחים וקוראים, בניגוד להודעת טקסט שנשארת בארכיון או נמחקת לאלתר. אתם בוחרים מראש על איזה נייר תדפיסו את הברכה שיעניק לה את הקשיחות המבוקשת ואפשר להפוך אותה לסוג של מזכרת אם מצרפים תמונה שלכם או של הנמען או שלכם ביחד אתו, להוסיף וו לתליית הברכה, מסגרת או כל אלמנט דקורטיבי שיהפוך את הברכה לסוג של תמונה שהנמען ירצה לשמור לאורך זמן. כמובן שהמעטפת אף היא חשובה, חשבו על בחירת מעטפה בגודל הנבחר של הברכה, בגוון תואם או ייחודי וכך הנמען גם ייהנה לפתוח את הברכה.

ברכה מודפסת מהווה אלטרנטיבה נהדרת לשלב בין העולם הדיגיטלי ולהעניק את הטאץ' האישי והחמים לחברים, בני משפחה ואנשים שתרצו לאחל להם חג שמח בדרך מקורית ומושקעת.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*