רובע סיטי באשדוד

רובע סיטי באשדוד

העיר אשדוד, החמישית בגודלה בישראל, מהווה בשנים האחרונות מוקד משיכה למשפחות רבות ואחרים, המעוניינים להקים בה את ביתם וליהנות מכל מה שהיא מציעה. העיר, שנוסדה בשנת 1956, ומאז עברה לא מעט שינויים ותהפוכות, גדלה והתפתחה באופן משמעותי וכיום מציעה שכונות חדשות לצד וותיקות. העיר מחולקת ל-17 רבעים (או "אזורים") הנקראים על פי אותיות הא'-ב' ועד יז' בהתאם למועד הקמתם. כל זאת, למעט שני רבעים בולטים בעיר, מרינה ורובע סיטי.

מהו רובע סיטי באשדוד

ישנן לא מעט דירות למכירה באשדוד רובע סיטי, הידוע כאחד הרבעים הנחשבים בעיר כיום. רובע זה, שבנייתו החלה בשנת 2016 והגיעה לשיאה ממש לאחרונה, הוא גם הרובע המאוכלס ביותר בעיר. שמו הרשמי הוא "הקריה מגורים" ומתגוררים בו למעלה מ-23,000 תושבים והוא נמצא בסמוך לרבעים א', ב' וגם ד', המהווים חלק ממרכז העיר. יש בו בניינים רבי קומות, מרכז מסחרי שוקק חיים, מרכז לאמנויות ועוד ועוד. שלא כמו רבעים אחרים, וותיקים יותר בעיר, ברובע הסיטי מתגוררות בעיקר משפחות עם ילדים וגם לא מעט צעירים, הנהנים מאיכות החיים הגבוהה שהוא מציע. בנוסף, מתגוררים ברובע לא מעט יוצאי ברית המוצעות לשעבר וגם תושבים צרפתיים, שבחלקם רכשו ברובע דירות לצרכי השקעה. קשת הגילאים ברובע היא רחבה, אך נוטה לגילאים הצעירים יותר, בעיקר לאחרונה. יש ברובע סיטי חילוניים, מסורתיים, דתיים וגם חרדים, צברים וגם עולים חדשים.

במרחק נגיעה מנקודות עניין שונות

אחד היתרונות הבולטים של רובע סיטי, ואולי גם אחת הסיבות מדוע הוא מוקד משיכה לרבים, הוא מיקומו המרכזי והעובדה שהוא גם נמצא במרחק של 10 דקות הליכה בלבד מהים. תודות למרכז הקניות שבו נהנים התושבים ממבחר רחב של חנויות, מקומות בילוי וגם מסעדות טובות הנמצאות ברחק לא רב ממנו. בחלקו המערבי של רובע סיטי ישנם שני קניונים גדולים – קניון הסיטי וסימול, המשרתים גם את שאר תושבי העיר והוא מציע גם מרכזים תרבותיים מעניינים, ביניהם המשכן לאמנויות הבמה, כאמור.

קרוב לפתרונות תחבורה נוחים ויעילים

מי שבוחר להתגורר ברובע סיטי יוכל ליהנות משלל פתרונות התחבורה הנגישים והיעילים שבו או בסמוך לו, כולל התחנה המרכזית של אשדוד, שנמצאת ממש בו. אמצעי התחבורה הציבוריים של העיר עוברים בו בתדירות גבוהה, ותושבים ללא רכבים פרטיים, המתגוררים ברובע עצמו, יכולים להגיע מנקודה אחת לשנייה בקלות ובמהירות.

חלוקה לשלושה חלקים

הרובע מחולק לשלושה חלקים: הקריה מע"ר צפון, הקריה מ"ער דרום ואילו החלק השלישי הקריה מגורים. הקריה מע"ר דרום הוא החלק החדש יותר והוא נמצא בחלק הדרומי של הרובע, כפי שמעיד שמו. במקור תוכננו להיבנות בו בניינים רבי קומות, כאשר מרביתם נבנו וחלקם טרם החלו להיבנות.

השכרת דירה ברובע סיטי – האם אפשרי ומה טווח המחירים

מרבית הדירות ברובע סיטי הן דירות בנות 3 ו-4 חדרים, כאשר בפרויקטים החדשים יותר מוצעות גם דירות גדולות יותר. דירות ברובע הסיטי נחשבות למבוקשות מאד והן מציעות איכות וגם נוחות. מחירן הממוצע של דירות ברובע עומד על 1,950,000 ₪, כאשר מחיר השכרת דירה ברובע עומד על 5,200 ₪ לחודש לדירת ארבעה חדרים. אפשרות זו ריאלית למשפחות עם ילדים וגם לזוגות, שאינם מעוניינים או אינם יכולים לרכוש דירה וזוהי דרך נפלאה לנצל את כל מה שמציע הרובע עצמו, כמו גם העיר כולה. נכון להיום מקדמת העיר פרויקט לשכירות ארוכת טווח ברובע הסיטי, הכולל כ-100 יחידות דיור. פרויקט זה פונה בעיקר לצעירים ומציע דירות ברות השגה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*