יהיה או לא יהיה אגם במרינה?

יהיה או לא יהיה אגם במרינה?

בתכנית המרינה המאושרת מופיע אגם בשטח 17.6 דונם בתוך כיכר של 57 דונם. בניית האגם היא חלק מחובות והתחייבויות של חברת "המרינה הכחולה".

למליאת המועצה תועלה בקרוב הצעה לביטול האגם. מדוע שיבוטל אגם שמיועד לספק בידור ונופש לתושבי העיר ולמשוך תיירים, האם הסיבה היא לחסוך כסף לחברת המרינה?

לאור החלטות שאושרו לאחרונה שנוטות לטובת הקבלנים – זה לא מפתיע !!! בדיון עם ראש העירייה, הביע הפורום הציבורי לאיכות הסביבה באשדוד, את התנגדותו לביטול האגם. התשובות היו תירוצים שונים אך מתוכם היה ברור שהעירייה נחושה לקדם ביטול האגם. לצורך זה גם הופרה הבטחה שניתנה לנו בכתב לקיים "משאל תושבים" והחלפתו של המשאל בשיחות של "שיתוף ציבור". הפורום הציבורי לאיכות הסביבה מקווה שחברי מועצת העיר לא יתפתו, ויצביעו לטובת תושבי העיר נגד ביטול תכנית האגם.

 

תגובת לשכת ראש העיר
ראש העיר , מנכ"ל  העיריה , משנה למנכ"ל , היועץ המשפטי מנהלת היחידה לתכנון אסטרטגי  שנכחו בישיבה ,המומים ונדהמים מתגובת הפורום לאיכות הסביבה.
סיכום הישיבה תואם באופן מלא עם חברי הפורום ונוסח הפרוטוקול הוכתב והוסכם בנוכחותם בזמן הישיבה.
התנהלות  זו של הפורום נוגדת את יחסי האמון שנבנו בעמל רב בין ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי והצוות הבכיר ובין חברי הפורום
והביאו לשיפור דרמטי בהתייחסות עיריית אשדוד לנושאי איכות הסביבה בשנים האחרונות . חברי הפורום הביעו בעבר מספר פעמים באופן פומבי את שביעות רצונם מהתנהלות הרשות והעומד בראשה בתחומי  הקיימות , לכן, התגובה של חברי הפורום לישיבה בנוגע למרינה תמוהה שבעתיים וסיבותיה נעוצות במניעים אישיים שבינם ובין טובת העיר אין ולא כלום.
בניגוד לנאמר בהודעת חברי הפורום ראש העיר הצהיר גם בישיבה וגם במועצת העיר שטרם גיבש עמדתו בנושא והוא מבקש לעשות כן רק אחרי התהליך. כמו כן קרא לכל חברי המועצה לקחת חלק פעיל בתהליך לטובת למידה מלאה של הנושא .
כמובן שההחלטות שהתקבלו בישיבה בעינן עומדות ואנו נמשיך להתנהל לפיהם וזאת בהמשך להודעת ראש העיר בישיבת מועצת העיר האחרונה.
ראש העיר קורא לציבור לבוא ולהשפיע על אופי המרינה כמשאב מרכזי בחיי העיר
המפגש יתקיים בבית יד לבנים ביום שני ה26/1/15 בשעה 18.00

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*