"ראש דיו" דואגים לצרכי ההדפסה של העסקים באשדוד ומספקים דיו וטונרים איכותיים לכל סוגי המדפסות.

"ראש דיו" דואגים לצרכי ההדפסה של העסקים באשדוד ומספקים דיו וטונרים איכותיים לכל סוגי המדפסות.

כמות העסקים באשדוד הולכת וגדלה והצורך במקום נוח דרכו אפשר לקנות ציוד למדפסות הוא גדול. באתר ראש דיו מספקים טונרים ודיו במהירות ובצורה נוחה

צילום : Freepik

אשדוד היא אחת הערים המתפתחות בישראל מבחינה תעשייתית ועסקית. בעיר נפתחים מדי שנה אין ספור עסקים קטנים ובינוניים, במה שמעלה את הצורך בשירותי משרד שונים. בכל משרד יש פריט אחד שקשה מאוד לעבוד בלעדיו, וזוהי המדפסת. למרות המעבר לשירותים דיגיטליים, מדפסות הן עדיין רלוונטיות וחשובות מאוד לעבודה היום יומית בתוך משרדים ואפילו בבתים הפרטיים. הם מהווים אבן פינה בכל מה שנוגע לחוזים, שרטוטים, מסמכים חשובים שזקוקים לחתימה ועוד. בגלל הביקוש ההולך וגדל לציוד מדפסות באשדוד, העיר צריכה לקבל מענה בדמות מקום טוב ממנו אפשר להזמין ולקבל את המוצרים במהירות וביעילות.

הטוב והנכון ביותר באשדוד

אתר ראש דיו הוא האתר הנכון והטוב ביותר לעבודה עם עסקים באשדוד והסביבה שלה. באתר שמים דגש על יעילות ושירות המשלוחים שלו יכול להגיע לכל עסק באשדוד בד"כ באותו היום. באתר תמצאו מגוון עצום של מוצרי מדפסות, כולל דיו למדפסת וטונרים, ותוכלו אף לבצע התאמה בין דיו לבין המדפסת הייעודית לו. בכל חברת מדפסות עובדים עם מוצרים ייעודיים ומותאמים, וכדי להביא מדפסת למצב עבודה אופטימלי, ולהאריך את חייה, חייבים לבצע את ההתאמה הזו, וליהנות מדפים ללא מריחות וללא דהיות. קניית דיו למדפסת חייבת להיעשות בצורה חכמה ועם הדרכה, ולא כלאחר יד, שכן יכולה להיות פגיעה במדפסת.

תחזוקה נכונה למדפסת

מדפסת תקולה היא תקלה גדולה מאוד בכל בית עסק, ואפילו בבתים פרטיים. מדפסת שלא עובדת גורמת לתסכול, ולאובדן של זמן וכסף, שכן בחלק מהמקרים, פשוט אי אפשר להתקדם בעבודה ללא הדפים הללו. התקלות נוצרות לרוב מקניית טונר לא נכון או דיו לא מתאים, וכמובן שימוש שנובע מעומס יתר. בעזרת אתר ראש דיו אפשר לייצר תחזוקה נכונה למדפסות, וזה מתחיל עם מגוון עצום ושירות מכירה שנכון לעזור בכל עת. לאחר שמוצאים את המוצרים המתאימים, אפשר לקבל אותם, כאמור, בד"כ באותו היום, למרבית המקומות בארץ וגם לאשדוד במשלוח חינם.

שירות משלוחים איכותי ומהיר

בראש דיו נמצאים בעסקי המדפסות כבר 16 שנים, ומפעילים שירות משלוחים שאין שני לו. באתר עובדים עם לקוחות עסקיים ופרטיים כאחד, ויכולים להגיע גם למשרדים הגדולים ביותר באזור, וכמובן גם לבתים פרטיים. במהלך שנות העבודה של ראש דיו, האתר צבר הרבה מאוד לקוחות מרוצים מכל קצוות הארץ, וכדובדבן על הקצפת, המוצרים עוברים ביקורת איכות מחמירה מאוד, ואף מגיעים ללקוח עם אחריות של שנתיים. גם אם תרצו לבצע בקשה או לשאול שאלה בשירות הלקוחות של החברה, לא תיאלצו לחכות הרבה זמן, שכן השירות זמין מאוד, והצוות נחוש מאוד לעזור ללקוח במהרה ולשביעות רצונו.

צילום : Freepik

אתר נגיש וזמין לכל אחד

אתר ראש דיו הוא אתר ידידותי מאוד, עם נציג צ'אט שמתפנה בצורה מהירה ומפנה לנציג טלפוני שיעזור ויהיה איכפתי מאוד לצרכים של הלקוח. באתר תמצאו דיו וטונרים של כל החברות המובילות ותמנעו את המצב בו המדפסת שלכם בבית או במשרד תקולה, ותוקעת את העבודה השוטפת. מדפסת תקולה יכולה לגרום לכל מיני סוגים של בעיות, ואף אחד לא רוצה להרגיש כאילו הוא לא מתקדם. כאשר הציוד יכול להגיע מאוד מהר, אפשר לא לדאוג ולהיות סמוכים ובטוחים שתהיו מסודרים עד לסוף יום העבודה. באשדוד יש הרבה מאוד עסקים חדשים, קטנים כגדולים, והצורך בציוד מדפסות איכותי ובחברה שתכוון ותעזור בנושא המדפסות הוא גדול מאוד.

לקניית דיו או טונר למדפסת באשדוד והסביבה חייגו  1700-50-70-55 וכנסו לאתר https://www.rosh-dyo.co.il/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*