קרנבל חגיגי בפארק הנגיש

קרנבל חגיגי בפארק הנגיש

הפארק הנגיש הממוקם בטבורו של פארק אשדוד-ים הפך לאטרקציה בפני עצמו. ילדים עם מוגבלויות ומשפחותיהם פוקדים את המקום ומשתלבים בפעילות שמארגנים צוות המקום. בפורים האחרון החגיגה היתה צבעונית מתמיד והשתתפו בה כ-1,500 איש. אטרקציה של ממש.

אין מראה מרהיב ומשובב לב יותר מילד שמח הנהנה בחברת ילדים בני גילו. תוסיפו על כך את הסביבה המדהימה של הפארק הנגיש, על המתקנים והשטחים הירוקים שבו, ותקבלו אוירה חגיגית במיוחד. ואם זה מתקיים בחג הפורים, כשהילדים מחופשים ובמתחם מתקיימת פעילות מגוונת, הפכתם את האירוע לקרנבל של ממש. "השנה חגגנו קרנבל פורים גדול ומרגש במיוחד" אומרים אנשי הצוות של הפארק הנגיש ומציינים בסיפוק רב כי "כ-1500 (!!!) מבקרים צבעוניים ומחופשים באו להנות איתנו בפארק הנגיש, והמחזה היה מרהיב ביופיו ומרשים בהיקפו".

הרעיון החל כאשר צוות הפארק חבר למרכז למשפחות שבהן ילד עם מוגבלות ולתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו". יחד הם החליטו להפיק קרנבל מיוחד במינו, המותאם לילדים עם ובלי מוגבלויות. הילדים וההורים אשר הגיעו אל מתחם הפארק נהנו משורה של פעילויות כמו יצירת מסיכות, אמן קריקטורות, סדנת קרקס, קעקועי גוף, דוכן תחפושות, ציורי פנים, בועות ענק, צילומי מגנטים, צמר גפן מתוק ו-12 מתקנים מתנפחים ענקיים!!. הופעת קרקס מדהימה ומצחיקה עד דמעות של ״יאנו״ הגדול, חתמה את הקרנבל.

car1
מהמינהל לשירותים חברתיים שביקרו באירוע העבירו תודה חמה וענקית לכל מי שנטל חלק בהפקת הקרנבל, ליווה ודאג שהאירוע יתנהל בצורה מופתית. תודה לקרן לוי ולהורי המרכז למשפחות, תודה לנוער המרגש והמיוחד, לחונכים ולחניכי ״כנפיים של קרמבו״ אשר ממלאים את כולנו גאווה, תודה ענקית למריאל איקלרס, תודה לנוער הפארק הנגיש ולצוות הפארק רעות ושירז שהוכיחו מהי מקצוענות אמיתית, תודה רבה למתנדבי כיוונים מורן, דמק וראובן, תודה לאור משה המאפרת המקצועית ביותר שפעלה בהתנדבות ותודה לכל המשפחות שבאו ונהנו… עשיתם לנו את פורים
.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*