קרין יוספשוילי: פרס שר החינוך לנוער מתנדב.

קרין יוספשוילי: פרס שר החינוך לנוער מתנדב.

קרין יוספשוילי, תלמידת ביה"ס הניסויי מקיף ד' באשדוד זכתה אתמול בטקס בחיפה בפרס שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל, צופה אש שנהרג באסון הכרמל.

קרין תלמידת כיתה י"ב המכהנת בין היתר כיושבת ראש מועצת התלמידים והנוער העירונית של אשדוד זו השנה השנייה, זכתה בפרס יחד עם 11 תלמידים בכל רחבי הארץ.

קרין החלה את  צעדי ההתנדבות הראשונים שלה כבר בכיתה ז' כאשר נבחרה למועצת התלמידים. בכיתה ט' התנדבה בפרויקט "לתת" שהתקיים במסגרת ביה"ס ובמקביל כיהנה כמנכ"לית פרויקט יזמים צעירים והתנדבה לפרויקט ליצנים ללא גבולות במסגרת תיאטרון ברמוזה ושימחה מאושפזים וקשישים. בכיתה י' קרין יוספשווילי נבחרה כיו"ר מועצת תלמידים הבית ספרית ונשלחה לייצג את המקיף במועצת התלמידים העירונית. מזה כשלוש שנים שהיא משמשת בתפקיד יו"ר מועצת התלמידים העירונית.

במסגרת תפקידיה כיו"ר מועצת התלמידים הבית ספרית היא הובילה תהליכים לשיתוף תלמידים בהחלטות בית ספריות, הייתה פעילה באוהל איכות חברה והייתה בין יזמי 'מסיבת האוזניות' בעיר. הפעילות ההתנדבותית שלה הייתה בין יזמי יריד העבודה לנוער.

בנוסף לפעילות כנציגת מקיף ד', קרין מייצגת את ביה"ס בארגון LEAD אליו נבחרה מתוך 5400 מועמדים והיא מסייעת דרך מועצת הנשים לילדים ממשפחות מצוקה. במסגרת LEAD היא מקימה בימים אלה פרויקט התנדבותי נוסף עם נוער בסיכון מפנימיית נווה גלים. מטרת הפרויקט הוא לגרום לכך שחניכי הפנימיה יתנדבו בעצמם אחת לשבוע במסגרות שונות כדי להעצים אותם ולהעניק להם תחושה של מסוגלות. חניכי הפנימייה יתנדבו בין היתר במקבץ לעולים חדשים בבית קנדה,  בעמותת אנוש לנפגעי נפש, בגמח"ים ובקרב קשישים.

קרין יוספשווילי: "לצורך מימוש הפרויקט אני מגייסת ספונסרים ומדריכים שילוו אותם במסגרות ההתנדבותיות השונות. הזכייה בתואר הפעיל המצטיין המחוזי גורמת לי להרגיש יש הערכה למה שאני עושה וזה לא מובן מאליו"

קרין השתתפה לא מכבר  במשלחת לפולין. קרין קיבלה על עצמה למלא את התפקיד החשוב והמרכזי של מזכירת המשלחת, ועל כך זכתה להערכה רבה. בנימוקים לקבלת הפרס צוין בין  השאר כי אין ספק שקרין ניחנה ביכולות מנהיגות. כישורי השפה שלה תורמים להצלחתה, וכן נכונותה לקבל על עצמה תפקידים חברתיים ומסירותה הרבה לכל תפקיד.

יהודית ביטון, מנהלת מקיף ד': "אני גאה בזכייה של קרין בפרס שר החינוך לנוער מתנדב. היא מביאה הרבה כבוד לביה"ס ולעיר. בתיכון הניסויי מקיף ד' נתינה וקבלה הם ממוקדי הניסויי עליהם מושתתת התפיסה החינוכית. ראוי לציין שכל תלמידי ביה"ס מתנדבים וקרין תוצר של פעילות התנדבותית ברוכת השנים".

אוסנת סעדון הרכזת החברתית בביה"ס ומי שמלווה את קרין במועצת התלמידים הבית ספרית מציינת, כי על אך פעולותיה לטובת הקהילה קרין דואגת לרווחת התלמידים במקיף ד' ומשתתפת באופן קבוע בישיבות מועצת התלמידים הבית ספרית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*