קרב אמסלם לסרי עולה מדרגה: 18 רבנים ספרדים יתמכו בלסרי

קרב אמסלם לסרי עולה מדרגה: 18 רבנים ספרדים יתמכו בלסרי

אבי אמסלם הופתע לראות את המכתב ששיחררו הרבנים הספרדים המצהירים תמיכה מלאה בראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, זאת בניגוד מוחלט להמלצת מועצת חכמי התורה ויו״ר התנועה אריה דרעי שהודיעו על אכזבתם מראש העיר המכהן בו תמכו 3 קדנציות מלאות עד הקדנציה האחרונה אותה מנהל אבי אמסלם עבור הסיעה המקומית.בין החותמים כמה רבנים מובילים להם חצרות משמעותיות בקהל הבוחרים כדוגמת הרב המוכר מאיר אבוחצירא, רב מוערך ביותר לכל הדעות עם חצר גדולה, אולי הגדולה ביותר בעיר שחתום אף על ההצהרה התומכת בראש העיר המכהן.

מדובר באירוע חסר תקדים, אם נוסיף את כניסתה של תנועת קול הלב למרוץ למועצת העיר נראה שאמסלם הולך בכיוון שלא תכנן, לא הוא ולא אריה דרעי, אדריכל המהלך.

 

 

 

"בהיות שבתאריך ט"ו בחשוון תשפ"ד יתקיימו הבחירות למועצת וראשות העיר אשדוד, על כן אנו באים בקריאה של חיבה לציבור הרחב מתוך ידידות, חביבות רבה והכרת הטוב, לתמוך בבחירות לראשות הערי עבור ידידינו היקר אוהב תורה ומוקיריה, העוסק בצרכי ציבור באמונה ד"ר יחיאל לסרי אשר מטרתו להגדיל תורה ולהאדירה ולהחזיר העטרה ליושנה.

עוד נאמר כי "במשך שנים מאז נכנס לתפקידו פועל רבות מתוך חכמה ותבונה, מתוך עין טובה להקים עולה של תורה, ולשמור על צביונה של העיר ע"פ הערכים ומסורת ישראל".

"ראש העיר ד"ר לסרי זכה לברכתו החביבה של מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל ויבלחט"א לרבנים מתוך מועצת חכמי התורה מרנן ורבנן שליט"א שיצליח לויעלה מעלה מעלה וכך גם זוכה להערכה גדולה מהרבנים הראשיים לעירנו הגר"ח פינטו שליט"א והגר"י שיינין שליט"א.

"במשך שנים רבות פעל ועשה רבות למען קידומה ושגשוגה של העיר והביא להישגים גדולים וחשובים ב"ה, בשמירה על הסטטוס קוו, מנע חילולי שבת, הקים תלמודי תורה, בתי ספר וגני ילדים, והוכיח כבר מתוך פעולותיו הברוכות שמטרתו להמשיך ביתר שאת, מתוך רצון ונחישות לפעול ולעשות לרווחת הכלל והפרט".

 

 

"בוודאי שכל מי שעוזר ומסייע בתמיכה עבור ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הי"ו נעשה שותף מלא לכל אותן פעולות ברוכות רבות שייעשו על ידו".

אמסלם התבטא בחריפות נגד לסרי: ״לסרי מתוסכל, עשה מעשה נבלה, עסוק בש״ס כי הוא חסר תמיכה ציבורית״. נראה שאמסלם נתפס לא מוכן מהמהלך ויצטרף להגיב מהר יחד עם אריה דרעי בתקווה מבחינתו שאפר עוד להציל את המצב, לחץ כבר הולך להיות מופעל על הרבנים החתומים, מדובר בכבוד הסיעה שיכולה להיחתך במספר המנדטים וכל זה יהיה על הראש של אמסלם, לעומת זאת אם מדובר במהלך מחושב מצידו של אמסלם כדי לקחת את התמיכה של החרדים מיהדות התורה שחתמו אף הם על תמיכה דומה הוא ללא ספק יהיה הכוכב של המערכה.

בינתיים נראה שלסרי מקדים אותו בצעד אחד לפחות והציפייה של אמסלם שלסרי יישב מהצד ויסתכל איך מתיישבים על הכיסא היא קצת תמימה, אמסלם יצטרך להתכנס חזרה עם דרעי וחבריו להנהגת הסיעה ולחשב מסלול מחדש. רכבת ההרים הפולטית שלא מפסיקה להפתיע ממשיכה לדהור לעבר ה31 באוקטובר – היום שבו הכל אפשרי.

 

קליק אחד והאפליקציה של אשדוד פור יו אצלכם בנייד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*