קצרים ולעניין – מבזק רכילות מקומי

קצרים ולעניין – מבזק רכילות מקומי

במקום לייצר 5 אייטמים שונים ריכזנו עבורכם מבזק… עזה שבשתי דקות אתם מעודכנים, רוצים לצרף אייטם חם למבזק? אין בעיה שלחו לנו מייל ל[email protected] ואנחנו מבטיחים לפרגן, חפרנון מספיק, יאללה לעסק.
liza2
הזמן: שלישי בצהריים. הלוקיישן: מסעדת פטרה, חוף הקשתות, אשדוד. האייטם: אחרי שסיימו לפתוח שולחן על טהרת המאכלים הגיאורגים, המסעדן סימו בן חובל ועוה"ד שלומי הלוי מקנחים בדיון עמוק רגע לפני שהם נפרדים לשלום. ולנו יש אפילו פפראצי!
liza1
המסעדן רפי בן משה, החצי השני של סימו בן חובל מה"פטרה" פירגן לעצמו זמן איכות עם רעייתו השוטרת נסטיה ובנם המתוק. החופשה כללה בטן-גב ב'מרידיאן', מלא פינוקים ושום מילה על עבודה. ציבור הלקוחות יכול להיות רגוע, בחמישי הזה בן משה כבר שב לפעילות..
liza4
הקוסמטיקאית הפרא רפואית, גאל אלקסלסי אסרף מפרסטיז', מתכננת בימים אלו את חגיגות השנה לקומפלקס המפואר שלה במרכז המג'יק הידוע ובין לבין, משווקת את המותג גם לכלות וחתנים, שמעוניינים בימי התארגנות ביום חגם. רק בשמחות.
liza3
ליאור ליובין, מאמן "מכבי אשדוד" ועוזר הנבחרת הלאומית, הגיע בליווי חבר אל מסעדת "אושן" כדי ליהנות מהנוף המטריף של המרינה הכחולה וזכה לאהדה גדולה מהצוות הניהולי בראשותו של הביג בוס, עוה"ד דניאל חוטובלי פלאס הנחת סלב. נייס.
liza5
​בשבוע הבא, ביום חמישי ליתר דיוק, החובש ממד"א, גבריאל מומקו, יישא לאשה את בחירת ליבו, ספיר שמש כמובן ב"בית האופרה". רגע לפני הם הצטרפו לצלם קובי בנישו מהצוות של שי אסייג לצילומי טראש, בדיוק כמו שכולנו אוהבים…
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*