קמפיין המסכות של עיריית אשדוד

קמפיין המסכות של עיריית אשדוד

היום, בפוסט שפרסם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, הושק קמפיין המסכות של עיריית אשדוד. הקמפיין יפרסם בכל פעם מונומנט ו/או אתר מפורסם בעיר ועליו מסכה עם הכיתוב: "אשדוד עם מסכה". המטרה: להגביר את המודעות ולעודד את התושבים לעטות מסכה על פניהם. העירייה: הוכח שהמסכה היא המיגון הטוב ביותר.

אשדוד היתה הראשונה שקראה לציבור לעטות מסכה על פניהם. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, רופא במקצועו, זיהה מיד כי מגפת הקורונה אינה עוד מחלה שתחלוף מעצמה אלא מחלה זיהומית המחייבת תגובה מהירה ומיגון יעיל. כבר לפני כחודש, לסרי המליץ לתושבים לעטות מסכה על פניהם ואף העלה סרטון בו הוא מדגים כיצד ניתן לייצר מסכה אישית מחומרי גלם הנמצאים בזמינות.

היום, לאחר שמשרד הבריאות הנחה את כל התושבים להסתגר בבתים ומי שיוצא למרחב הציבורי חייב לעטות מסכה, הנושא קיבל משמעות רשמית מחייבת והרשת החברתית התמלאה בסרטונים, תמונות והוראות הסברה כיצד להכין מסכות.

על האמור, באשדוד החליטו להגביר את ההסברה בנושא ויצאו בקמפיין חדש וחגיגי המעודד את התושבים לשים עליהם מסכה. בקמפיין יהיו אתרים ומונומנטים מוכרים בעיר, כאלה המזוהים מאוד עם אשדוד, ועליהם תהיה מסכה עם הכיתוב "אשדוד עם מסכה", ובכל פעם תעלה תמונה חדשה עם מסכה.

"הקמפיין מגביר את המודעות לחשיבות המסכה במאבק בהתפשטות הקורונה תוך שהוא מייצר אווירה נעימה ומציג את נופיה ופניה היפות של אשדוד" אומרים בעירייה ומציינים לשבח את התנהגות התושבים שמגלים אחריות וממלאים אחר כל ההנחיות.

היום לסרי השיק את הקמפיין עם תמונה ראשונה – המונומנט הענק בכיכר עין השמש ועליו מסכה. הפוסט עצמו היה צנוע בן משפט אחד: "תושבי אשדוד – כולם נשמעים להנחיות, חובשים מסיכה לפני שיוצאים מהבית!"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*