קיץ מחוץ למזגן ב-10 ש״ח

קיץ מחוץ למזגן ב-10 ש״ח

אין ספק כי השבועיים האחרונים של אוגוסט הם הימים הכי קשים בקיץ, הטמפרטורה היא רק בעיה בעיה אחת, השחיקה היא עיקר הבעיה אבל את הילדים שלנו זה פחות מעניין. עיריית אשדוד המודעת לבעיה מצאה פיתרון יצירתי המקנה שלל פעילויות תוך התחשבות בארנק הביתי שהתרוקן כבר בחודש יולי. מגוון פעילויות חיצוניות, ב-10 ש״ח בלבד!!!
ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר  אשדוד: " חודשי הקיץ כרוכים בהוצאות כלכליות גדולות, ולא כל משפחה יכולה לעמוד בהן. לכן, בנינו באשדוד תכנית בילוי ופנאי אטרקטיבית, המעניקה פתרונות לכל שכבות הגיל ולכלל שכבות האוכלוסייה, במגוון אירועי תרבות, בעלות נמוכה ולרוב גם בחינם אנו מודעים לצורך הזה במיוחד בעשרת הימים האחרונים של חופשת הקיץ, ובמיוחד בקרב הילדים ובני הנוער, בתום מרבית האירועים, הפסטיבלים, והחופשות המשפחתיות. בעשרת הימים  האלה אנו מציעים, סל רחב ומגוון של פעילויות תרבות ופנאי ברחבי העיר, בעלות 10 ש״ח בלבד מדובר במדיניות חברתית של הרשות המקומית, הרואה בפעילות תרבות ופנאי משאב ציבורי  שיש להעניקו לתושבים באופן שוויוני ומכבד. ״

היום יוצאים לדרך קיץ ישראלי 10

6 מתחמים גדולים בעשרה ₪ בלבד בסוף הקיץ, ההורים והסבתות והסבים כבר הוציאו סכומים גדולים כדי למלא את זמני הילדים.  לעיתים זה בטיולים בארץ או בחו"ל, או בהכנות לשנת הלימודים הקרבה. אנחנו באשדוד נותנים מענה לזה ובקייטנת קיץ ישראלי 10, שכוללת כניסה לשלל מקומות ופעילויות ב-10 שקלים בלבד.

יולי אוגוסט מאופיין במזג אוויר חם מאוד, זמן פנוי ו חופשה מהלימודים. זה הלך הרוח בקרב בני הנוער והילדים אך מה בנוגע להורים? הם ממשיכים לעבוד קשה אך בחודשי הקיץ הם עובדים קשה עוד יותר בעיקר בחיפוש אחר תעסוקה לכל המשפחה אשר כוללת עיסוק לילדי הבית, כשבזמן הנותר גם הם, ההורים, מנסים למצוא מפלט לזמן בילוי משותף. אחת הבעיות המרכזיות הנלוות לכך, הוא המחיר הכלכלי הגבוה שנאלצים ההורים וגם הצעירים לשלם עבור כל פעילות.

כניסה לתושבי אשדוד בלבד

6 מתחמי ענק הפרוסים ברחבי העיר וכלל הפעילות בהם בעשרה 10 ש״ח בלבד:

sp3

פארק אתגרים

הפינה הכי ירוקה בעיר, חווייה לכל המשפחה, טבע ירוק, מים ומתקנים רבים:
מגדל אקסטרים 30 מטר גובה מגיל 12 ומעלה, קיר טיפוס מקצועי בכמה דרגות קושי, 10 מטר גובה, מכוניות חשמליות מתנגשות, מתחם טרמפולינות המקפיץ לחווייה גבוהה ומאתגרת, מתנפחים מוצלים, ירי ברובי צבע, אומגה באורך 70 מטר, מתקן מבוכים תלת ממימד, אוהל בדואי, אוהל לאירועים, פעילות ODT, מתחם מנגלים, בעלי חיים ממשק האדם לתצפית ופינת ליטוף, בריכת שכשוך ענקית, מזנון עשיר.

אתגרטף לגילאי 1-5
קיר טיפוס/ אומגה/ ג'ימבורי/ מתנפחים/ מתחם שעשועים לגיך הרך.

קרקס דורטו

קרקס שפועל באשדוד – בכל יום יעלו 2 מופיעים של קרקס דורטו – קרקס חוייתי בינלאומי המביא אל הבמה סיפור קסום ויפה שבו נפגשים עולמות קסומים ודמויות שונות. כל זה בביצוע אומנים ואקרובטים שמביאים את גבול היכולת האנושיות לרמות חדשות. המופע בהשתתפות אומנים מחו"ל ואומנים הטובים בארץ. המון שמחה וקסם מלווים בתרגילים אקרובטים מרהיבים, צבע וסיפור יפה.‏

חופשה על המים

קאנטרי בית לברון – בריכה גדולה ובמתחם יהיו הפעלות לילדים ,משחקי שולחן,הפעלות ויצירה ,תחרות משפחות  ועוד…

sp1

אשדוד ג'אמפ: גמבורי מים

בפארק אשדוד ים  ייפעל פעמים ביום – מ- 9:13:00 ומ-16:00 -20:00 . פארקק אשדוד ים משתרע על שטח של 200 דונם ובשטחו ממוקם מיני ספורטק , מתחם גן מוזיקלי, אגם מים ומזרקה מנגנת .

sp2

קופצים בשכונה

ג'מבורי ענק, באולם ספורט מקיף ט  – יפעל בכל יום בשעות הבוקר  וצד ננפחי ענק יהיו גם שולחנות משחק לילדים ,הפעלות וגם ג'יבמורי לקטנטנים והכל התוך אולם ספורט ממוזג . 

מוזיאון קורין ממן 

מוזיאון הפלשתיים הבינלאומי סיור במוזיאון ,  סדנאות בישול, סדנאות יצירה ועוד הפעלות.

sp4

וגם מיזם תעסוקתי

 מי יפעיל את המתחמים – עוד מיזם תעסוקתי נפלא ויצרתי

25 ₪ לשעה  |  200 בני נוער  |  תעסוקת בני נוער- בשכר  |  מדריכים ומנהלי מתחמי ההפעלות בקיץ 10 – השבועיים האחרונים של הקיץ את המתחמים יפעילו בני הנוער מתנועות הנוער וממועצת הנוער העירונית אשר עברו הכשרה במהלך  אשר יקבלו שכר עבור עבודתם, כך שהתוכנית מצליחה לתת מענה כפול: גם פעילות בילוי ופנאי לציבור התושבים וגם מענה תעסוקתי לנוער" אומרים בעירייה ומאמינים כי גם מודל זה יזכה לחיקויים ע"י רשויות אחרות .

האם אתם מרגישים בטוחים באשדוד?

  • 54%
  • 46%
Loading ... Loading ...

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*