קיץ ישראלי 2023 – כל השמות הגדולים

קיץ ישראלי 2023 – כל השמות הגדולים

משלמה ארצי עד נעה קירל דרך רן דנקר, סאבלימינל והצל ועדן בן זקן, השנה יש לכולם את ההופעות שהם אוהבים בתמהיל מגוון לכלל התושבים. תוכנית קיץ ישראלי 2023 באשדוד נחשפת והחודשים יולי-אוגוסט הולכים להיות חודשיים עמוסים במיוחד באשדוד, עם הקפדה על האומנים הבכירים בישראל וחווית בילוי לכל המשפחה ולכל גיל. את הבמה יקבלו גם אומנים, יוצרים וזמרים מקומיים במסגרת מיזם "לייב פארק", יתקיימו עשרות אירועי ספורט ומסיבות זומבה וסלסה, שירה בציבור, קרקס, טברנות ועוד.

לא רק הופעות.. הצגות ילדים, קולינריה וחופש האומנים המובילים בישראל במצודה ובפסטיבל חלון לים התיכון, פסטיבל הבירה, עשרות הצגות ומופעים לילדים, טברנות,, live park Ashdod yam – הבמה של האומנים והיוצרים.ות המקומיים, קולנוע פתוח וכניסה חופשית למאות אירועים מחכים לכם בכל רחבי העיר.

באגף האירועים בעירייה שילבו בחגיגה של חודשיים את כל היתרונות שיש לאשדוד להציע, ובהם תיירות, קולינריה, חופי ים מרהיבים ופנאי, בהמשך להיותה של אשדוד מוקד תרבותי אטרקטיבי לכל מי שמבקש בילוי מגוון ועשיר, בין אם תושבים מקומיים או תושבי חוץ.

אירועי קיץ 2023 יתפרשו במגוון לוקיישנים:

  • אמפי התיאטרון בפארק אשדוד ים
  • המשכן לאומנויות הבמה
  • יד לבנים
  • קריית התרבות על שם צבי צילקר
  • חופי הים
  • הפארקים העירוניים
  • טברנה בפארק אשדוד ים
  • הצגות ופעילות במתחם מיועד בפארק אשדוד ים
  • מדרחוב רוגוזין ועוד

 

 

באזורים אלה יתקיימו שירה בציבור, הצגות, מופעים, יוצבו דוכני אוכל, הופעות די.ג'י לצעירים ובחלק מהם יתקיימו בכל יום מספר אטרקציות ללא תשלום לציבור הרחב, פעילות עשירה הכוללת משחקי ענק, מופעים לכל המשפחה, משחקי חשיבה, משחקי קופסא, פינות יצירה דיגיטליות  ועוד.

את הקיץ יפתחו באשדוד כבר בשבוע הבא עם פסטיבל תוצרת הארץ שיכלול הופעה של איתי לוי באמפי ב-20.6. וב-13.7 יגיע לאמפי הסנסציה התורנית טונה, שאלבומו "מזרח פרוע" שבר שיאים.
האמפי יארח הקיץ גם את שלמה ארצי (10.8) ואת ענק הזמר החסידי אברהם פריד (4.7).

חלון לים התיכון: זמרות העשור והאירוויזיון

 

פסטיבל חלון לים התיכון באוגוסט יכלול שני ערבי מוזיקה משובחים במיוחד. בערב הראשון (10.8) יעלו אושר כהן, אודיה, ואבי אבורומי ומור. למחרת, יעלו זמרת העשור עדן בן זקן, רן דנקר וזוכת המקום השלישי באירוויזיון 2023 נועה קירל.

 

 

במצודה יארחו אל מול השקיעה את טיפקס וקובי אוז (11.7) בחיבור של מזרח ומערב, הפרויקט של רביבו יגיעו לפתוח את חודש אוגוסט במסיבת ענק (1.8) ושבוע אחר כך (8.8) יגיע גם המופע הכי מדובר של השנה, סאבלימינל והצל.
פסטיבל הבירה: פלוטניק ותיסלם באים להרים

 

האירוע הנועל של הקיץ, שסוחף אליו אלפי אנשים בכל קיץ, יציג שילוב של דורות עם מוזיקה מטורפת של תיסלם, אביב גפן, רביד פלוטניק בערב ראשון (23.8), ואליאב זוהר, אתניקס ובניה ברבי בערב השני (24.8). כל זה בבריזה נהדרת, בירה תוססת ביד וחגיגה מושלמת.

חוברת יולי
חוברת אוגוסט

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*