קידום עסקים קטנים בגוגל – יתרונות וחסרונות  

קידום עסקים קטנים בגוגל – יתרונות וחסרונות  

העלייה המטאורית של רשת האינטרנט וההתפתחות המשמעותית במנועי החיפוש, וגוגל בראשם, הוזילו באופן משמעותי את עלויות הפרסום. ההוזלה מאפשרת כיום גם לעסקים קטנים ובינוניים, שעד לפני שני עשורים הודרו מעולם הפרסום, להוציא לפועל קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס וקמפיינים פרסומיים אחרים המיועדים לקהלי יעד ממוקדים. קידום עסקים קטנים במנועי החיפוש הוא סוג אחר של פרסום המאפשר לבעלי עסק לבנות באיטיות יחסית אבל בביטחון מוניטין איכותי לאתר האינטרנט שלהם, מה שמביא אותו למיקום גבוה במנועי החיפוש. מה זה בעצם קידום עסקים בגוגל? אילו סוגים של קידום קיימים? מה היתרונות ומה החסרונות של קידום עסקים קטנים בגוגל?   

קידום עסקים בגוגל  מה זה בעצם 

קידום עסקים בגוגל פירושו בעצם קידום אתר האינטרנט או דף הנחיתה של העסק במנוע החיפוש הגדול והמשמעותי ביותר בעולם המערבי. ככל שהאתר העסקי מגיע למיקומים גבוהים יותר במנועי החיפוש, כך מספר הגולשים שנכנס לאתר גדל ואיתו מספר העסקאות הנסגרות באמצעות האתר. ביצוע נכון ומקצועי של פרסום בגוגל אדוורדס מאפשר לבעלי העסק להגדיל את החשיפה שלו לקהלי יעד חדשים בצורה ממוקדת תוך מתן מענה לדרישות ולצרכים שלהם. קידום עסקים קטנים בצורה אורגנית, ממקם את האתר באופן קבוע בראש עמודי החיפוש, בביטויים שנבחרו על ידי המקדמים אחרי שיקול דעת ומחקר מקצועי של מילות המפתח. 

אילו סוגים של קידום קיימים 

למעשה, יש שני סוגים עיקריים של קידום  קידום ממומן וקידום אורגני. 

  • קידום ממומן: מדובר בתשלום כספי עבור הצבת האתר בראש הדף הרלבנטי לביטויי המפלח. לרוב, התשלום הוא עבור קליק (PPC) – מה שאומר שבכל פעם שגולש הקליק על האתר ונכנס אליו, המפרסמים באתר יחויבו בתשלום. 
  • קידום אורגני: קידום אורגני הוא פרי עבודה שיטתית לאורך זמן. האתר מופיע במיקום טוב בדפים הרלבנטיים במנועי החיפש, בזכות הערך המוסף שהוא מעניק לגולשים והעובדה שגולשים רבים מגלים בו עניין. 

המשמעות של קידום עסקים בגוגל 

קידום בגוגל, הן באמצעות פרסום בגוגל אדוורדס והן באמצעות קידום עסקים קטנים במנועי החיפוש, הוא שיטת הפרסום המועדפת לעסקים כאלההיתרון בקידום עסקים בגוגל טמון בשילוב מנצח בין עלויות נמוכות לבין הגעה ממוקדת לגולשיםהחיסרון טמון בצורך של בעלי האתר או מי שמקדם אותו להתמקצע בתחום ולהגיב במהירות לשינויים המתרחשים מעת לעת בכלים השונים ובמנועי החיפוש עצמם. אם יש לכם עניין לקדם ולפרסם עסק קטן, זה המקום הנכון עבורכם. כדאי ליצור קשר כבר כעת והיועצים שלנו יחזרו אליך להמשך תהליך הפרסום והשגת התוצאות העסקיות הטובות ביותר עבורך. 

קרדיט: שאטרסטוק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*