קידום אתרי וויקס: טיפים יישומיים שיטיסו את האתר שלך בגוגל

קידום אתרי וויקס: טיפים יישומיים שיטיסו את האתר שלך בגוגל

יש לכם אתר שבנוי על פלטפורמת וויקס? אתם לא בטוחים אם אפשר לקדם אותו כמו שצריך בגוגל?  תנו לנו לשתף אתכם בטיפים מצוינים לגבי קידום אתרי וויקס.

מהי פלטפורמת וויקס?

מדובר על אחת הפלטפורמות הפופולאריות לבניית אתרים והמתחרה העיקרית של פלטפורמת וורדפרס. בוויקס, תוכלו לבנות אתרים על ידי שימוש בפונקציות Drag & Drop ("גרור ושחרר"). ועכשיו במילים פשוטות, מה זה אומר? שתוכלו לקחת פריט או אלמנט מהתפריט ולשחרר אותו בקלות בכל חלק שתרצו באתר.

האם כדאי לבנות אתר בוויקס?

אם תקראו קצת מידע ברשת האינטרנט לגבי קידום אתר וויקס, אתם תוכלו לראות שמדובר על עבודה מורכבת וזאת משום שמנוע החיפוש גוגל מעדיף את הפלטפורמה השנייה – וורדפרס. המטרה שלנו היא דווקא להראות לכם את ההיפך – כלומר שאפשר לקדם אתר בוויקס והמשימה היא לא קשה, אלא נהפוכו היא פשוטה. אין לכם מה לחשוש מאתר שבנוי בפלטפורמת וויקס ואתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שמדובר על פלטפורמה נוחה לשימוש וכזאת שלא מצריכה העסקה של מתכנת וכן, עם תהליך קידום נכון, אפשר גם להגיע לעמודים הראשונים בגוגל.

הטיפים שלנו שיגדילו את הסיכויים להופעה בתוצאות חיפוש טובות בגוגל

הגדרות כותרות מטא תג

האתר שלכם חייב להכיל תכנים בתוכו. לכל תוכן צריכה להיות כותרת ראשית (נקראת גם H1) וכמו כן, שאר התוכן צריך להיות מחולק לפסקאות (תג Paragraph) וכותרות משנה (תג H2, תג H3). החלוקה לפסקאות והכותרות היא חלק חשוב ומשמעותי וכזה שיסייע להצלחת תהליך הקידום.

הטמעה של קישורים פנימיים

אתם צריכים להקפיד על הטמעה של קישורים בתוך התכנים של האתר. אותם הקישורים יקשרו בין תכנים שונים בתוך האתר. כך המשתמשים יכולים לגלוש בקלות באתר ולמצוא תכנים רלוונטיים. מבחינת מנוע החיפוש גוגל, כאשר יש מספיק קישורים פנימיים, הרי שהגלישה באתר הופכת לקלה עבור המשתמשים ועל כן, גוגל מעדיף את האתר.

הטמעה של פירורי לחם

פירורי לחם יכולים לסייע משמעותית לכל גולש לנווט באתר שלכם. על ידי שימוש בפירורי לחם, אתם מאפשרים לגולש לחזור לעמודים קודמים. כלומר, יש נתיב שמצוין בעמוד בו הוא נמצא ואם הוא מעוניין לחזור לעמודים קודמים באותו נתיב, הוא יכול לעשת זאת בקלות.

הגדרות SEO

עליכם להכניס הגדרות SEO לכל העמודים באתר שלכם. ההגדרות כוללות את הדברים הבאים:

-כתובת URL של העמוד – הכתובת שמוצגת בשורת הכתובת העליונה הנמצאת בכל דפדפן.
-כותרת SEO של העמוד – הכותרת תכלול עד 60 תווים בלבד. הכותרת היא הדבר הראשון שהגולש מסתכל עליו.
-תיאור מטא של העמוד – תיאור שמסביר מה יש בעמוד הספציפי באתר.

כיווץ תמונות שיש באתר והגדרה של Alt Text לתמונות

אתם בוודאי מודעים לעובדה שהתמונות שאתם מעלים לאתר, תופסות לא מעט משקל. אותו משקל, עשוי גם להאט משמעותית את קצב טעינת האתר. על כן, מומלץ להשתמש בכל מיני כלים ייעודים על מנת לכווץ את התמונות ורק לאחר מכן להעלות אותן לאתר. לגבי תגית Alt, מדובר על תגית שמתארת את התוכן של התמונה. בהתאם לכך, התמונה גם מקוטלגת במנוע החיפוש.

הוספת בלוג לאתר

אל תוותרו על בלוג באתר. אין ספק שהתוכן הוא אחד הדברים החשובים ביותר לקידום אתר. אם תבחרו להכניס תכנים עם עניין וערך, אתם תראו כיצד הם יתקדמו בתוצאות החיפוש.

חווית גלישה במובייל

מרבית הגלישה לאתרים נעשית באמצעות הטלפון הסלולרי. על כן, חשוב מאוד שלא לזנוח את עריכת האתר במובייל וכן להשקיע וכמה שיותר. אם האתר לא יהיה מותאם למובייל, הגולשים שלכם יתקשו לנווט באתר, יינטשו אותו ויותר מזה, גוגל תוריד בדירוג האתר ובמקרים מסוימים, אפילו תעניש אותו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*