קורס עבודה בגובה – פשוט, למנוע תאונות!

קורס עבודה בגובה – פשוט, למנוע תאונות!

רוב תאונות העבודה בישראל, נגרמות כתוצאה מעבודה בגובה. הדרכות גובה לעובדים, מבטיחות שמירה על בטיחותם במהלך העבודה ומעניקות ראש שקט למעסיק. תקנות הבטיחות לעבודה בגובה, מחייבות את המעסיקים להעביר הדרכות גובה מקצועיות לעובדים המוגדרים כעובדים בגובה. סוגי עבודות רבים דורשים עבודה בגובה ביניהם: עבודה מעל גגות, עבודה על סולמות, עבודה מעל קונסטרוקציות, עבודה על בימות הרמה, עבודה על גבי פיגומים ממוכנים ונייחים ועבודה במקומות מוקפים. בכדי למנוע תאונות הנובעות מאופי עבודה זה, על העובדים לעבור הדרכה לעבודה בגובה אשר תקנה להם ידע וכלים אשר יאפשרו להם להתנהל באופן נכון ובטוח בסביבת העבודה. ההדרכות מותאמות לאופי העבודה ומעניקות כלים טובים ונכונים המסייעים לביצוע עבודה בגובה בצורה בטיחותית.

עבודה בגובה

עבודה בגובה מוגדרת כעבודה שבשל אופייה עלול העובד ליפול לעומק העולה על 2 מטרים. קורס עבודה בגובה מאפשר לעובדים ללמוד את כל שעליהם לדעת אודות הסיכונים הטמונים בעבודה בגובה. ההדרכה ניתנת בהתאם לסוג ואופי העבודה במקום וכוללת מבוא, קורס עבודה בגובה על סולמות, גגות, קונסטרוקציות, במות הרמה, חלל מוקף ועוד. הדרכת עבודה בגובה כוללת חלק תיאורטי וחלק מעשי כשבחלק התיאורטי מנותחים בין היתר מקרי תאונות שנגרמו במסגרת עבודה בגובה ובחלק המעשי מתרגלים העובדים צמ"א,(ציוד מגן אישי). ההדרכות מועברות על ידי מדריך מוסמך בעל ניסיון רב בתחום. ללא קורס עבודה בגובה, לא יוכל עובד לעבוד בסוג עבודה זה שכן החוק מחייב את העובדים בגובה לעבור הדרכת עבודה בגובה על מנת שידעו, יבינו וגם יפנימו את הסיכונים הכרוכים בכך. בתום ההדרכה, מקבלים העובדים אישור עבודה בגובה המעיד על כך כי לקחו חלק בהדרכה והם מבינים את הסיכונים הכרוכים בעבודה מסוג זה.

ללמוד מהמקצוענים

הדרכות גובה מומלץ לעבור עם מומחים בתחום אשר להם ניסיון רב בהעברת הדרכות בגובה לארגונים, מוסדות ומפעלים רבים ברחבי הארץ. חברת "ליאור בטיחות" מתמחה במתן שירותי ייעוץ והדרכה בכל תחומי הבטיחות בעבודה. החברה מעניקה שירותים למאות חברות, ארגונים, מפעלים ומוסדות בכל רחבי הארץ ולה מוניטין רב בתחום. החברה אף מתמחה בביצוע סקרי ניהול סיכונים עבור מפעלים, חברות וארגונים המותאמים לדרישות המחמירות של המוסד לבטיחות וגיהות, משרד העבודה והרווחה והרשות הארצית לכבאות והצלה. זקוקים לשירותי הדרכות גובה? זה הזמן ליצור קשר עם המומחים של " ליאור בטיחות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*