קורס ייעוץ משכנתאות – למי מתאים?

קורס ייעוץ משכנתאות – למי מתאים?

תחום המשכנתא בישראל מחייב הכרות מעמיקה עם הנושא, ידע במושגים מעולם הכלכלה והבנקאות, וידע בענף הנדל"ן. מאחר ולקיחת משכנתא כרוכה בהתחייבות לתשלומי החזר חודשיים לתקופה ממושכת של 20 שנה ולמעלה מכך, הלווה נדרש לקבל החלטות חשובות המשפיעות על חייו לתקופה ארוכה, ורבים פונים ליועץ משכנתאות מקצועי ומנוסה כדי לקבל סיוע ולבנות תמהיל משכנתא מותאם אישית.

תחום הייעוץ ללוקחי משכנתאות הוא מרתק ומאתגר, לאור עליית מחירי הנדל"ן צצו משרדי ייעוץ כמו פטריות אחרי הגשם, אך לא לכל היועצים יש את הידע והכלים המתאימים למתן ייעוץ מקצועי. בעזרת יועץ משכנתא מנוסה ויעיל הלווה יכול לחסוך עשרות אלפי שקלים בתשלומי ההחזר לבנק, להוזיל ריביות ולבחור מסלולי משכנתא המותאמים ליכולת ההחזר שלו ולמצבו הפיננסי בהווה ובעתיד.

מי שמעוניין להשתלב בתחום הייעוץ הפיננסי ללוקחי משכנתאות חייב לעבור קורס מקצועי על מנת להעניק ללקוחותיו שירות מעולה ולסייע להם לחסוך הרבה כסף. הקורס מתאים למי שמעוניין לעבור הסבה מקצועית, לרוכשי דירה ראשונה למגורים, למשקיעים, למתווכי נדל"ן, לסוכני ביטוח ולכל מי שזקוק לידע או מעוניין להעניק ייעוץ בעולם המשכנתאות.

מה לומדים בקורס ייעוץ משכנתאות?

בקורס ייעוץ משכנתאות רוכשים ידע מעמיק וכלים מקצועיים הנדרשים כדי להשתלב בחברות ובארגונים המעניקים שירותי של ייעוץ משכנתא. במהלך הקורס מעמיקים את הידע בעולם הנדל"ן, רוכשים ידע וכלים בעולם המימון והאשראי, לומדים כצד לאפיין את יכולתו הפיננסית של הלווה על מנת לבנות עבורו תמהיל משכנתא מותאם אישית ונחשפים גם לטכניקות ייעוץ פיננסי.

בין נושאי הלימוד:

  • לוחות סילוקין, לרבות לוח שפיצר וקרן שווה
  • מרכיב גרייס בעולם המשכנתאות
  • בניית תמהיל משכנתא
  • הערכת צפי הכנסות עתידיות
  • הכרות עם שוק הנדל"ן הישראלי
  • מחזור משכנתא
  • מושגים בעולם המימון והמשכנתא

למי מתאים הקורס?

הקורס מיועד להכשרת יועצי משכנתא בלתי תלויים ומתאים לקשת רחבה של סטודנטים. בין השאר קורס יועצי משכנתא מיועד עבור:

  • אנשים המעוניינים לעבר הסבה מקצועית ולהשתלב תעסוקתית בתחום ייעוץ המשכנתאות
  • רוכשי דירה ראשונה הזקוקים למשכנתא
  • משקיעים המעוניינים למקסם רווחים ולנהל מו"מ יעיל עם הבנקים
  • סוכני ביטוח המעוניינים בהכנסה נוספת וכדי להרחיב את הידע והכלים המקצועיים שלהם
  • מתווכי נדל"ן המעוניינים להרחיב את הידע שלהם בעולם המימון והאשראי הבנקאי
  • מאמנים אישיים בתחומי כלכלה ומימון למשפחות
  • נוטלי משכנתא המעוניינים למחזר את ההלוואה

הקורס מתאים לרבים באוכלוסייה, הן למטרת העמקת הידע בעולם המשכנתאות והנדל"ן והן לרכישת כלים מקצועיים עדכניים לניהול מו"מ יעיל מול הבנקים ולבניית תמהיל משכנתא. הקורס מאפשר לבוגרים להשתלב בעולם הייעוץ למשכנתאות, כשכירים בחברה קיימת או כדי לפתוח משרד ולספק שירותי ייעוץ באופן עצמי, כמשרה מלאה או כהכנסה נוספת.

הקורס מאפשר ליצור הכנסה נוספת וליהנות משיפור משמעותי בסעיף ההכנסות המשפחתיות, ניתן לשכור משרד או לעבוד מהבית, את הפגישות אפשר לקיים בבית הלקוח, בבית קפה וכיוצא בזה. עם זאת, כדי ליהנות מלקוחות רבים מומלץ להשקיע במיתוג העסק החדש, לפרסם את העסק ברשתות חברתיות וכדומה.

כיצד תדע האם הקורס מתאים לך?

אם תמיד רצית להעמיק את ידיעותיך בעולם הנדל"ן והמימון הבנקאי, קורסי ייעוץ משכנתאות מתאים עבורך. אין צורך בתואר אקדמי בכלכלה או מתמטיקה כדי להתקבל לקורס. הקורס מתאים לכל מי שברשותו תעודת בגרות או 12 שנות לימוד, במקרים מסוימים אפשר להתקבל לקורס גם ללא 12 שנות לימוד.

עם זאת, חשוב לזכור כי במהלך הקורס עוסקים במונחים ובמושגים מעולם הפיננסים, לרבות שוק ההון, ויש לשלוט במונחים כלכליים ובנקאיים כדי להעניק ייעוץ מקצועי וכדי לבנות תמהיל משכנתא עבור הלקוח במקצועיות. לכן, אם תמיד רצית להכיר לעומק את הנושא ויש בך תשוקה לעולם הנדל"ן והמימון ולמתן ייעוץ ללקוחות, ככל הנראה הקורס מתאים עבורך.

כדי לקבל החלטה האם הקורס מתאים לך, ניתן לקבוע פגישת ייעוץ על מנת לקבל הסברים מפורטים אודות תכני הקורס ומטרתו, וכך קל יותר לקבל החלטה. כדאי לדעת כי ניתן ללמוד את הקורס במוסדות הדרכה רבים, גם במכללות שונות ברחבי הארץ. עם זאת, ההמלצה היא ללמוד את הקורס בחברה מובילה ומוכרת המתמחה בתום הייעוץ למשכנתאות, כך תוכל ללמוד ממרצים מנוסים ובעלי רקע מקצועי בענף.

יתרונות הקורס

כל מי שמשתתף בקורס ייעוץ משכנתאות המתקיים בחברה בעלת מוניטין גבוה בתחום, זוכה ליתרונות רבים, ובראשם כיתות לימוד קטנות, מרצים מהשורה הראשונה בארץ העובדים בתחום, יחס אישי ותרגול מעשי. לימודים בקבוצה קטנה מבטיחים לכל המשתתפים יחס אישי מהמרצה, אפשרות לשאול שאלות ללא הגבלה, קצב לימודים המותאם למאפייני הקבוצה, חומר לימודים מודפס הכולל מידע עדכני בהתאם לשינויים החלים בענף הנדל"ן ובתחום המימון והמשכנתאות ועוד.

כדאי לדעת כי בוגרי הקורס המסיימים בהצטיינות יכולים להשתלב כיועצים שכירים או עצמאים (פרילנסרים) בחברה המעבירה את הקורס, זהו יתרון חשוב עבור התלמידים, לכן מומלץ להירשם ללימודים רק בחברה המציינת זאת מראש. הלימודים מעניינים ומתקיימים באווירה משוחררת, התלמידים מקבלים ספר המכיל חומר תיאורטי עדכני, מחשבוני משכנתא מתקדמים, דפי תרגול ועוד.

רוצה לקבל פרטים נוספים על הקורס? – לחץ כאן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*