קול קורא סטרטאפים ישראליים

קול קורא סטרטאפים ישראליים

באמצע משבר ההייטק: חברת נמל אשדוד יצאה עם קול קורא לסטרטאפים ישראליים להשתתף בתוכנית אקסלרטור ייחודית בשיתוף קרן הון סיכון הבינלאומית 500 Global. זהו המחזור השני של התכנית; האקסלרטור יכלול ביצוע פיילוט בשטח הנמל, חשיפה המוצר לנמלים הגדולים בעולם, ואפשרות להשקעה מטעם הנמל

חברת נמל אשדוד הוציאה קול קורא לסטארטפים ישראליים, להשתתפות בתוכנית אקסלרטור, בשיתוף פעולה עם קרן הון סיכון הבינלאומית 500 Global, אחת מקרנות הון הסיכון הגדולות בעולם אשר מפעילה תוכניות אקסלרציה ברחבי העולם. הקרן תעניק לסטרטאפים ליווי ומנטורינג מקצועי.

ההרשמה פתוחה עד ה-23.2 לסטארטאפים מכלל תחומים אשר רלוונטיים לעולם הספנות והתעבורה הימית, החל מלוגיסטיקה, דרך סייבר, ועד איכות הסביבה. מעבר לליווי העסקי והטכנולוגי, כחלק מהשתתפותם האקסלרטור, הסטארטפים יבצעו הוכחת היתכנות בשטח הנמל, שלב שבו היזמים ממשים את הרעיון או השיטה על מנת להדגים שימושיות הטכנולוגיה של החברה.

נמל אשדוד יציע לסטארטאפים המשתתפים באקסלרטור אפשרות להציג את הטכנולוגיה שלהם לרוכשים ומשקיעים פוטנציאליים בנמלים וארגונים גדולים מרחבי העולם, כמו נמל ברצלונה, רשות הנמלים של ניו יורק וניו ג'רזי, איתם נמל אשדוד חתום על שיתוף פעולה בתחום החדשנות.

במחזור הראשון של האקסלרטור, אשר פועל משנת 2020, חברת נמל אשדוד השקיעה כ-10 מיליון שקל ב-9 סטארטאפים: בסבב הראשון הנמל השקיע בארבעת החברות: SPINFRAME  המפתחת טכנולוגיה ייחודית של מערכות צילום אוטומטיות, חברת ENWIZE  המפתחת טכנולוגיה של מציאות רבודה ומדומה לאימון צוותי התפעול המסייעת למניעת טעויות וליצירת סביבת עבודה בטוחה, חברת   2.0 CYBER המפתחת טכנולוגיה למניעת התפשטות התקפות סייבר בתוך הרשת הארגונית, וחברת CYBERVIEW אשר פיתחה פלטפורמת ניהול אבטחת מידע. הסבב שני כולל את חמש החברות חברת Greazly, בעלת מערכת ייחודית לניטור נקודות גירוז שונות אשר ימנעו בזמן אמת תקלות והשבתה של מנופים, חברת Captain's Eye אשר משתמשת במצלמות הנמל לצורך זיהוי והרתעה בזמן אמת על אירועי בטיחות, ביניהם אירועי זיהום, ACiiST, המספקת רשת תקשורת יעילה ובעלת יכולת שרידות בעת פגיעות פיזיות או מתקפות סייבר, וחברות הסייבר Salvador , המאפשרת יכולת התאוששות מהירה מהתקפות סייבר ותקלות, ו-Enigmatos, המספקת הגנה מפני התקפות סייבר על ציי רכב.

לדברי יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור: "חברת נמל אשדוד רואה בחדשנות ובטכנולוגיה מהלך אסטרטגי ומנוע צמיחה, אשר יניב תוצאות מיטביות עבור הנמל, המשק הישראלי וגם עבור מערכת הנמלים הבינלאומית. בתור הנמל הלאומי של ישראל, אנו מפתחים כל העת את הפצת החדשנות והטכנולוגיה הישראלית גם אל מעבר לים, במסגרת שיתופי פעולה עסקיים עם נמלים ברחבי העולם. זוהי אבן דרך חשובה להעמקת הקשרים הבינלאומיים, הטכנולוגיים ואנו מזמינים סטארטאפים נוספים להצטרף לאתגר שהצבנו בפנינו לקידום הטכנולוגיות בתחום הימי, בישראל ובעולם.

לדברי אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד: "בחממה הטכנולוגית של נמל אשדוד קיימים מעל ל-60  סטרטאפים מעולים ממגוון תחומים ביניהם: אופרציה ולוגיסטיקה, אבטחה, קיימות וסייבר. אנו רואים את עתיד החברה בעולם החדשנות כמנוע צמיחה ומזמינים סטארטאפים נוספים להצטרף אלינו לעשיה משמעותית וחשובה זו."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*