קווי לילה בחופש הגדול

קווי לילה בחופש הגדול

קווי הלילה באשדוד יפעלו במתכונת מתוגברת ויציעו נסיעה בטוחה אל מוקדי הבילוי ובחזרה הביתה, עד השעות הקטנות של הלילה ובמחיר נסיעה רגילה באוטובוס!

צעירי אשדוד יוכלו גם הקיץ לצאת לבלות ולחזור הביתה בשלום והשנה גם לירושלים ובמחיר נסיעה רגילה בתחבורה ציבורית – ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: קווי הלילה הם הפתרון החכם שבו כולם מרוויחים. הצעירים יכולים לנסוע בבטחה מבלי להסתכן בנהיגה וההורים יוכלו לישון בשקט – מרכז המידע והמחקר של הכנסת פרסם בעבר כי נרשמה ירידה של 40% במספר תאונות הדרכים, במקומות שבהם פעלו קווי הלילה.

בשורה לצעירי אשדוד: עם תחילת החופש הגדול, החל מ- 21.6, יפעיל משרד התחבורה את "קווי הלילה" – שירות האוטובוסים הלילי המיוחד אל מוקדי הבילוי ובחזרה הביתה במתכונת קיצית מוגברת. זאת השנה התשיעית שמשרד התחבורה מפעיל את קווי הלילה, בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, הרשויות המקומיות וחברות התחבורה הציבורית. כזכור, תחילתו של הפרויקט היה בירושלים, בניסוי צנוע שהלך והתרחב לשאר חלקי הארץ, מצפון עד דרום והפך להצלחה של ממש. השנה יפעלו בישראל 72 קווי לילה ב- 87 ערים ויישובים, ויעניקו שירות לאלפי בני נוער וצעירים.

באשדוד תפעיל חברת אפיקים את קו 333 כדלקמן: מאשדוד בשעות 23:00 ו- 24:00, מתל אביב: 01:00, 02:00, 03:00 ו-04:00. מומלץ להתעדכן בלוחות הזמנים המדויקים.

המסלול: אשדוד – סינמה סיטי, מערב ראשל"צ – כביש 20 – תל אביב נמל. בתל אביב – יד חרוצים – אלנבי – בן יהודה – נמל תל אביב.

חשוב לדעת: קווי הלילה הינם שירות תחבורה ציבורית רגיל ולכן הנסיעה בקווים הינה במחיר נסיעה רגילה באוטובוס ובכל אמצעי התשלום וההנחות של שעות היום: רב קו, כרטיסיות, "חופשי חודשי" וכו'.

"אנו מיחסים חשיבות רבה לקווי הלילה. מדובר בשירות חיוני ומציל חיים, פשוטו כמשמעו", אומר שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ישראל כץ. "כל תאונה שנמנעה היא הצלחה. אני קורא לצעירי ישראל, לצאת וליהנות ובמקביל, לגלות אחריות. נמשיך להרחיב ולשפר את מערך קווי הלילה בכל חלקי הארץ כדי להבטיח שרות יעיל ונוח, במחיר שווה לכל נפש, וחזרה הביתה בשלום".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שיבח את יוזמי הפרויקט ואמר כי קווי לילה הם דוגמא לפתרון חכם המציע פתרון מנצח: הצעירים יכולים לצאת ולבלות בבטחה ומבלי להסתכן בנהיגה בשעות הקטנות של הלילה ואילו ההורים יכולים לישון בשקט.

אגב כך צוין כי בעבר פרסם מרכז המחקר והמידע של הכנסת דו"ח, שהצביע על ירידה של כ- 40% במספר תאונות הדרכים עם נפגעים, באזורים בהם פעלו קווי הלילה. דו"ח המלמד על הצלחת המיזם ובעירייה פועלים שמוקדי העירייה והמחלקות יירתמו להגברת השימוש בקווי הלילה מאשדוד ואליה.

כל המידע על הקווים ולוחות הזמנים באתר Kav-layla.co.il ובפייסבוק.

 

A4U_225x300

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*