קווין קוזמיצו'ב מאשדוד קטף את אליפות ישראל

קווין קוזמיצו'ב מאשדוד קטף את אליפות ישראל

לא יכולנו לצפות לתמורה טובה יותר מאירוח התחרות באשדוד מזו שקיבלנו, זוכה אשדודי ואליפות ישראל לנער המוכשר קווין קוזמיצו'ב שיחד עם תומר הדר עשו את הפתעת הטורניר ולקחו את אליפות ישראל מידיהם של שון פייגה ונתי אוחנה הפייבוריטים לאחר גמר מותח במיוחד לעינהם של מאות צופים ואווירה יוצאת מן הכלל.

הסתיימה אליפות ישראל בכדורעף חופים בחוף הקשתות באשדוד – בגברים נרשמה סנססציה כאשר תומר הדר וקווין קוזמיצו'ב לוקחים את הזהב לאחר נצחון דרמטי בשלוש מערכות על שון פייגה ונתי אוחנה, בנשים סופי סטוריקוב ואניטה דייב מחזקות את מעמדם כזוג המוביל בישראל לאחר נצחון משכנע על נגה מאור ומיכל ברניק.

אל משחק גמר הגברים הגיעו הזוג הצעיר ומלא המרץ תומר הדר וקווין קוזמיצוב נגד הזוג הבכיר בענף שון פייגה ונתנאל אוחנה. קוזמיצוב סוגר עונה מופלאה בה זכה גם האליפות גם בליגת הנוכר ולמעשה סוגר דאבל היסטורי כבר בגיל 17. אין ספק כי עוד נשמע עליו בעתיד.

בסיום המשחק אמר קוזמיצוב: ״לא חלמתי להגיע לגמר ובטח לא לזכות בו, התחלנו עם הפסד אך עם עבודה קשה, תמיכה של תומר הדר ואמונה הצלחנו להעפיל לגמר ולנצח״.

קווין, בן העיר אשדוד ואלוף ישראל הטרי בקטגורית הנוער ניסה לעשות את הבלתי יאמן ולזכות בדאבל על החול הביתי. המשחק התפתח לדו קרב צמוד עד למערכה שלישית וקבועת שנגמרה במצב הכי צמוד שאפשר 15:13 לזוג תומר הדר וקווין קוז'מיצוב שזכו במקום הראשון  וגרמו לטריבונת הקהל כולה לפעור פה בתדהמה ולסמן סנסציה.

בנשים סופי סטוריקוב ואניטה דייב ממשיכות לחזק את מעמדן כצמד הבכיר ומנצחות את נגה מאור ומיכל ברניק בשתי מערכות.
סופי סטוריקוב מגיבה לאתר האיגוד עם חיוך גדול כמו תמיד "אני שמחה על הניצחונות שלנו, היה לנו חשוב לנצח את האליפות ולהראות את העבודה הקשה שאנחנו עושות במהלך השנה, כשכל זה מתנקז אל שלושת ימי האליפות האחרונים. אני רוצה לומר תודה למאמנים שלנו- אוהד, שון, ירון ועידו שדוחפים אותנו קדימה, מדריכים, מייעצים ומאמינים. תודה רבה גם לתומכים שלנו, טל אופטיקה שדואגים לנו למשקפיים הכי איכותיות שתמיד כאן בשבילנו. תודה רבה לדביר, יוני, אשר, נוימן, טלמון וכמובן לשופטים, למארגנים, לצלמים ולכל מי שנטל חלק בתחרות"

בשיתוף איגוד הכדורעף הישראלי
צילום: דודו קקון

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*