קובי אפללו מארח את דוד ד'אור

קובי אפללו מארח את דוד ד'אור

יום ב' 11.7.16  |  שעה 21:00  |  המשכן לאמנויות הבמה  |  80 ₪.

מאחורי אפללו כבר שלושה אלבומים מצליחים, שניים מהם הגיעו למעמד פלטינה, והשלישי לאלבום זהב. אלבומיו הנפיקו להיטים רבים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי וקיבעו את מעמדו כאחד מהזמרים והיוצרים הטובים והמוערכים בישראל.

אפללו, מלווה בנגניו, כובש את הבמה עם טקסטים עוצמתיים ומרגשים, עם שירים נוגעים ללב מאלבומו האחרון ומאלבומיו הקודמים, בעיבודים חדשים ובהפקה מושקעת וייחודית שהופכת את המופע לחוויה תוססת, מרגשת ,ובעיקר בלתי נשכחת…

במופע מבצע קובי את מיטב הלהיטים מכל האלבומים: שמרי עליי, בא מן השתיקה, ים הרחמים, מה שהלב בחר, צחורת כנף,שיר געגועים, מכתב לאחי ועוד רבים וטובים…

מן הביקורות:

"קובי אפללו מצליח לחבר קצוות של המוזיקה הישראלית למשהו שהוא שלו, סגנון המזוהה איתו. מתבונן פנימה ושר "על החיים". יש לו עומק, יש לו הומור, יש לו רגש, יש לו יכולת לענג קהל ויש לו את הנתונים להיות בעתיד אחד האמנים המצליחים בארץ…" (אסף נבו MAKO)

"זמר של נשמה יתרה, יפה נפש בלי מרכאות, פשטות של חכמת חיים ארצית.. במופע קיבלנו כמעט הכל: את הסלסול שתואם את השפה הפיוטית האסתטית המתנגנת, את המצלול המדוייק שחובר לסלסול הכל כך מיוחד- אקזוטי- מזוכך שלו, את הבלתי אמצעיות והפשטות היפה ואת ההומור הלא מאולץ. שילוב כזה חייב להוביל אל קונצנזוס המיינסטרים, לגבור על מוצרי אינסטנט ולהוביל אותו לאמפי הרומאי הגדול…" (יוסי חרסונסקי).

המשכן לאמנויות הבמה: 08-9568111.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*