צריך תיקון והחלפה של משאבת ביוב?

צריך תיקון והחלפה של משאבת ביוב?

פנה למומחים – דודי מערכות ומשאבות מים

משאבות ביוב מותקנות כיון בבתים פרטיים רבים בארץ, בעיקר במרתפים או במקומות וחדרים בהם הניקוז למערכת הביוב הראשית אינו מתאפשר באופן רגיל על ידי צנרת הניקוז, וכמובן גם במפעלי תעשיה, מבני ציבור ומתחמים חקלאיים המייצרים כמויות שפכים וביוב גדולות. ההשקעה במשאבת ביוב אינה מסתכמת בתכנון ורכישה ראשונית של משאבה איכותית ואמינה, ובמשך השנים יש צורך לתחזק אותה, לבצע תיקונים שונים, להחליף חלקים שהתבלו ולעיתים גם להחליף את המשאבה כולה.
שירות וליווי מקצועיים אלה מומלץ לבצע על ידי חברה גדולה, וותיקה ואמינה היודעת לתת את כל מעטפת השירות הדרושה לתפעול ותפקוד שוטף ותקין של המשאבה והמערכת – זכרו כי תקלה במשאבה עלולה להיות בעלת משמעות קשה לתפקוד הבית, העסק או המפעל במידה ולא תטופל במהירות וביעילות.

שירות, תחזוקה ותיקונים של משאבת ביוב

בדרך כלל משאבות הביוב הנמכרות בארץ הינן באיכות טובה, בעת הקנייה יש להקפיד כמובן שהן עומדות בתקן ומורכבות על ידי בעלי מקצוע מורשים. משאבות הביוב מיועדות לעמוד בעומסים גדולים, ולעבוד שנים רבות ללא תקלות בתנאים של רטיבות ולכלוך קיצוניים, ולמרות זאת יש להקפיד לבצע מעקב ושירות בסיסים על תקינות פעילותן ומצב החלקים השונים (רצוי באמצעות חברה המתמחה במתן שירות כזה), ולהקפיד על החלפת חלקים שהתבלו או נשחקו- יש ולהקפיד על חלקים מתאימים ומקוריים.

איך מחליפים משאבת ביוב?

לעיתים רחוקות, ובדרך כלל לאחר שנים רבות של פעילות, לא ניתן לתקן משאבה ישנה ועולה הצורך להחליף משאבת ביוב לחדשה. אל תתפתו לפנות לבעל מקצוע מקומי שיבצע את העבודה, חשוב לפנות לחברה גדולה ומקצועית המתמחה בהחלפה והתקנת משאבות- עבודה לא נכונה עלולה לגרום לנזק אדיר!
לאור ההתקדמות שחלה בטכנולוגיית משאבות הביוב בשנים האחרונות, העלייה ביעילות ובהספקים והירידה במחירן, מומלץ ברוב המקרים להחליף משאבה ישנה (ביתית או תעשייתית) בדגם חדש ומתקדם, שיבטיח לכם ראש שקט שנים רבות קדימה. לפני החלפת המשאבה יש לתכנן מראש את הספיקה הדרושה, אפשרויות החיבור למתח החשמל במקום, ומצב צנרת הביוב בתוך הבניין ומחוצה לו- שוב, התקנת משאבה לא מתאימה עלולה לגרום לנזק לצנרת כולה!

החלפת משאבת ביוב על ידי חברה מקצועית ואמינה

חברת דודי מערכות ומשאבות מים הינה אחת החברות הגדולות והוותיקות בארץ לתחום מערכות המים והשפכים, ומתמחה במכירה, התקנה ושירות למשאבות ביוב מכל הסוגים ושל מיטב היצרנים.
אם אתם זקוקים לתחזוקה, תיקון או החלפה של משאבת ביוב, פנו למומחי החברה שיבצעו אתכם בדיקה מקצועית ויסודית לגבי הצרכים, האפשרויות בשטח והתקציב העומד לרשותכם, וימליצו לכם על הפתרון המיטבי. במקרה בו עולה הצורך בהחלפת משאבת ביוב לחדשה, יתאמו אתכם מומחי החברה את דרך הביצוע המועדפת- זכרו כי מדובר בתהליך לא פשוט היכול לשבש את החיים בבית או את שגרת העבודה במפעל, ויש לתכננו בקפדנות מראש תוך מתן פתרונות לכל בעיה ותקלה העלולים להתרחש במהלך ההחלפה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*