צעירים ובני נוער שעושים פירסינג בעיר – מה חשוב שתדעו

צעירים ובני נוער שעושים פירסינג בעיר – מה חשוב שתדעו

כמו בכל עיר אחרת בארץ, גם באשדוד פועלים כמה וכמה מכוני קעקועים ופירסינגים. שם ניתן לעשות כל סוג של קעקוע העולה על הראש, כמו גם עגילים, פירסינג ים במקומות שונים ומשונים בגוף וכו'. קטינים אמנם מחויבים להביא אישור בכתב מהוריהם על מנת שיורשו לעשות פירסינג בטבור, אך בכל זאת עדיף שבני נוער וצעירים בכלל אשר בוחרים לעשות את אחד מהדברים הללו יידעו בדיוק למה הם נכנסים, וחשוב מכך – יידעו לשאול את השאלות הנכונות ולבחון את מכוני הקעקועים והפירסינג בעין ביקורתית. וזה נכון הן עבור מקומות באשדוד והן עבור מקומות שכאלו בכל מקום אחר בארץ ובעולם.

היגיינה לפני הכל – האם זהו מקום טוב לעשות בו פירסינג?

אם כן, מה חייבים כל צעיר וצעירה, כל בן או בת נוער לשאול את עצמם בהגיעם למכון קעקועים מסוים, או בבואם לעשות עגיל או פירסינג? כמובן שלא בכל מקום כדאי לעשות את הדברים הללו ומומלץ מאוד לבדוק ולוודא כמה דברים לפני שהולכים על זה.

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא כמובן – בטיחות. אחרי הכל, מדובר בהליכים שאנחנו עושים על הגוף שלנו, הליכים פולשניים שגם עשויים לכאוב מעט. לכן, קודם כל חשוב לוודא כי הבטיחות האישית שלנו נשמרת.

בעולם הקעקועים והפירסינגים בטיחות מקבילה לחלוטין להיגיינה – עד כמה המקום נקי והיגייני? עד כמה הרגלי העבודה במקום קפדניים מבחינת היגיינה? לדוגמה, כאשר עושים עגיל בטבור, פירסינג או קעקוע, התהליך כרוך בשימוש במחטים. חשוב מאוד שהמחטים יהיו סטריליות ונקיות, ושתוכלו לראות שבעל המקצוע מוציא אותן מהאריזה האטומה והסטרילית שלהם ממש לפני שאתם מתחילים בתהליך. לעולם אל תסכימו לקבל קעקוע או לעשות חור לעגיל עם מחטים שלא ראיתם מהיכן הגיעו ושאינכם בטוחים שהוצאו הרגע מהאריזה הסטרילית. כך, אתם מבטיחים שלא תידבקו באף מחלה ותורידו משמעותית את הסיכוי להיווצרות של זיהומים.

רמת הניסיון של בעל המקצוע וקריטריונים נוספים

קריטריון חשוב נוסף הוא ניסיון – כאשר מדובר בהליכים פולשניים שלמעשה פוצעים את הגוף במידה מסוימת, חשוב מאוד שאיש המקצוע יידע מה הוא עושה ויחזיק בניסיון הדרוש על מנת לעשות את העבודה בצורה מקצועית, ולגרום לכמה שפחות נזק לרקמות הגוף. גם במידה והמקעקע או מי שעושה לכם את העגיל/פירסינג הוא חדש יחסית, מתלמד, חשוב מאוד שיהיה לידו מישהו וותיק ומנוסה יותר אשר ידריך אותו וישגיח כי הכל עובר כהלכה.

מעבר לשני הקריטריונים החשובים שהזכרנו, קיימים עוד כמה קריטריונים שכדאי לקחת לתשומת הלב. למשל – מחיר. האם המחיר שהוצע לכם נחשב לסביר בתחום זה (השוואת מחירים קצרה בגוגל תיתן לכם תמונה טובה בנוגע לזה)? האם הסגנון האומנותי של המקום או בעל המקצוע הוא לרוחכם (רלבנטי יותר לקעקועים)?

לסיכום, כל עוד תשמרו על בטיחות אישית (היגיינה), תקבלו אישור מההורים (במידת הצורך) ותלכו לאנשי מקצוע מנוסים, הכל יהיה בסדר…

תמונה: graphicstock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*